Toon posts:

Is Het Al Bekend Hier Dat Mushkin Stunt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de volgende page:
http://www.HardwareXpo.net/mushkin.html
heb ik even de Mushkin binnenste buiten gekeerd, hij haalt op mijn oudere (BX chipset) 155MHz bussnelheid, met CAS2 in de BIOS, totaal kwam ik uit met mijn PIIIE550 op 852MHz, dat is 300 MHz winst.....
Als je nu nog voordelige snelle SDRAM's wilt kopen, raad ik je aan de REV3 te nemen!
De DDR geheugens en bijbehorende mobo's zullen voorlopig een stuk duurder uitvallen.
Mijn vrienden/collega's Ramil uit N.Z. van OCTOOLS, Spode'sAbode uit de UK, en anderen,
delen mijn mening....

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:10
Het zal prima overclockable geheugen zijn, maar om nu te zeggen dat het goedkoop is?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 18:47
Nee, Goedkoop is het niet. Maar daarom hoef je het ook nog neit te kopen. Heb zelf mijn 2 Dimmetjes wel voor een spotprijsje gekregen. Maar Nee we wisten dus niet dat Mushkin aan het stunten was. Thnx voor de melding.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Netjes, maar het geheugen is behoorlijk duur... Ik krijg vandaag of overmorgen Dane Elec CAS2 geheugen binnen, zal ook wel hoge scores halen.

Ik haal 150mhz op mijn BX (Asus P3B-F), mijn FSB kan helaas niet hoger.. Wat voor snelheid draait je AGP bus, want BX chipsets hebben geen 1/2 divider, alleen 1/1 en 2/3..

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:00

OMX2000

By any means necessary...

Corsair geheugen is een aanrader... Het is zelfs sneller getest dan Mushkin... En het is een stuk goedkoper... Check de pricewatch maar...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast