Beste forumleden,
Allereerst mijn excuses als dit forumbericht in het verkeerde topic staat! Ik ben nieuw hier en kon geen andere goede locatie vinden.
Ik zou graag in dit topic het animo willen meten van het hieronder beschreven product. Ook zou ik willen weten of de verkoopprijs die ik in gedachte heb het volgens jullie waard is!
Het betreft de volgende Alarm Clock:
YouTube: Rubik's Cube alarm clock review
YouTube: Rubik's Cube Alarm Clock Review
De kubus klok is op dit moment niet in Nederland te koop!
De verkoopprijs die ik in gedachte heb is 27.50 euro
Dit omdat de shipping kosten behoorlijk hoog zijn en ik natuurlijk wel een klein beetje winst moet maken.
Kort samengevat graag een antwoord op de volgende vraag:
Zou jij zo'n klok willen kopen voor jezelf of voor een ander ?
Zo ja, hoeveel euro zou je hier maximaal voor willen uitgeven ?
En is 27.50 een verkoopprijs waarmee ik jou zo'n Kick-ass Klok kan laten kopen ?
Allereerst mijn excuses als dit forumbericht in het verkeerde topic staat! Ik ben nieuw hier en kon geen andere goede locatie vinden.
Ik zou graag in dit topic het animo willen meten van het hieronder beschreven product. Ook zou ik willen weten of de verkoopprijs die ik in gedachte heb het volgens jullie waard is!
Het betreft de volgende Alarm Clock:
De twee reviews:
It's a colorfully awesome desktop accessory with a twist
The 80's saw many trends come and go - our favorite, of course, was legwarmers, but coming in a close second were those colorful cubic twisty puzzles that boggled our minds. Remember solving them with a screwdriver? Yeah, we did that, too. We won't tell if you don't.
Eventually, though, we figured out how to solve the thing properly. Before too long, we got fast at it - fast enough to compete professionally! There's even one monkey that can glance at each side for a few seconds, close his eyes, and solve it in less than a minute. He's a genius, but he's also memorized the phonebook. Up to "G." Kinda scary.
Since we live the cube, it's time to BE the cube. Our desktops will show our love for the venerable puzzle from the days of Duran Duran. The LCD display of this unique clock shows the time, sure, but give the top-row a twist, and you can switch the display between the Alarm, Calendar, and even the Temperature settings! There were lots of great things about the 80's, certainly. We're just taking those great ideas and updating them for the new millennium. Now, if we can just bring back the piano necktie...
Details
3 inch cube clock
Twist the top row to change between functions
Clock
Alarm
Calendar
Temperature
Requires 1 AA battery (not included)
Colorfully awesome desktop accessory
Officially licensed from Rubik's Cube
YouTube: Rubik's Cube alarm clock review
YouTube: Rubik's Cube Alarm Clock Review
De kubus klok is op dit moment niet in Nederland te koop!
De verkoopprijs die ik in gedachte heb is 27.50 euro
Dit omdat de shipping kosten behoorlijk hoog zijn en ik natuurlijk wel een klein beetje winst moet maken.
Kort samengevat graag een antwoord op de volgende vraag:
Zou jij zo'n klok willen kopen voor jezelf of voor een ander ?
Zo ja, hoeveel euro zou je hier maximaal voor willen uitgeven ?
En is 27.50 een verkoopprijs waarmee ik jou zo'n Kick-ass Klok kan laten kopen ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 09:51 ]