Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe TV/Monitor.
De reden waarom ik specifiek naar een TV/Monitor in één zoek is omdat deze bedoeld is voor m'n (slaap)kamer waar ook mijn pc staat.

Ik wil graag een 2e monitor op m'n pc aansluiten (heb atm een Syncmaster 226BW staan).
Waarschijnlijk wil ik m'n oude monitor dan als 2e instellen en een betere als hoofdmonitor gebruiken.

Ik wil in ieder geval dat hij 24" of groter is. (27" zal er ook redelijk uit laatste tijd).
Het liefst heb wil ik dat deze m'n PS2 ondersteunt (ja PS2 niet PS3) dus hij zal composite porten of een scart aansluiting nodig hebben.
Ik heb een budget van 300 euro max.

Op mijn PC game ik voornamelijk dus ik heb het liefst een reactietijd van 2ms.

Ik sta ook open voor andere oplossingen omtrent gewoon een monitor kopen en dan op een andere manier m'n PS2 aan te kunnen sluiten (misschien door middel van zo'n duur converterkastje? :/) zolang het maar in mijn budget zit.

Ik heb al veel gezocht maar elke keer als ik iets leuks zag en goede reviews erover las was deze niet meer in de verkoop.

Wel denk ik snel aan een Samsung als geprefereerd merk door alle goede ervaringen die ik hiermee heb.
Ook LED zou een voordeel zijn.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

pricewatch: Samsung Syncmaster T24A350

Samsung, LED (edge), SCART/Composiet (voor de PS2), 24" en voor < 300 euro.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Topicstarter
Daar link je een mooi dingetje :D

Staat er ook mooi bij dat ie voor de multitasker is en tevens mooie PiP feature. Perfect als ik TV zou willen kijken terwijl ik andere dingen doe op mijn Syncmaster 226BW :D

Ziet er uit als heel erg veel waarde voor m'n geld als ik deze zou nemen, ik neem hem mee in m'n overweging ^^

Bedankt!

Edit: Nog met m'n vader zitten kijken naar dit ding maar hij ondersteund geen analoge tv?

Ook zie ik geen DVI port, m'n videokaart heeft alleen DVI porten moet ik dan zo'n DVI -> HDMI kabel regelen en werkt dat goed?

Edit2: Ik heb ook deze gespot: pricewatch: Samsung Syncmaster P2770HD

Wat zijn de meningen hierover?

Edit 3: Requirement voor Scart/Composite vervalt. Ik heb zojuist een Componentenkabel besteld voor m'n PS2 :)

[ Voor 45% gewijzigd door Jeffroiscool op 22-02-2012 13:02 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:58
Mijn mening over Samsung schermen (en dan voornamelijk tv/monitor in één) is dat ze een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben! Ik gebruik ondertussen vier jaar een Samsung 2032mw en die werkt nog steeds goed. Verder ken ik nog twee andere personen die een Samsung tv/monitor in één hebben (verschillende modellen), zij zijn er ook tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Topicstarter
Ben uiteindelijk voor de pricewatch: Samsung Syncmaster P2770HD gegaan. Top ding, perfecte kwaliteit en werkt geweldig.

Bedankt voor het advies :)

De pricewatch: Samsung Syncmaster T24A350 leide me naar een vergelijking tussen de 2 en daarom ben ik uiteindelijk voor de pricewatch: Samsung Syncmaster P2770HD gegaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
En voor mensen die dezelfde vraag als jou hebben: De pricewatch: LG M2550D-PZ is ook een geweldig ding, 25''! Heb 'm zelf al een tijdje en ik geniet er erg van.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Pagina: 1