Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beschadigde bestanden Open Office

Pagina: 1
Acties:

• CptNevs34
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:45
Hallo,

Laatst heb ik per ongeluk een verkeerde map verwijderd van mijn computer.
Hoewel ik de meeste bestanden heb kunnen terughalen, sommige daarvan zijn beschadigd en kan ik dus niet meer openen(kladblok, er een zip bestand van maken, nieuwste versie downloaden allemaal geprobeerd).
Weet iemand hier misschien nog wat informatie uit te halen of heeft tips wat ik eventueel nog kan doen?
(Weet niet hoe ik de bestanden hier evt ook nog zou kunnen posten...)?

Ook heb ik van een aantal tekst bestanden het kunnen terughalen alleen zijn deze nu in gemiddeld 6 à 7 stukjes met allemaal de benaming .~lock.
Weet iemand of ik hier überhaupt nog iets mee kan?

Heel erg bedankt alvast voor jullie hulp

Groeten Sven

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik gebruik al een tijd geen OOo meer, dus kan het niet checken. Maar een .~lock-file lijkt me vanwege de naam niet het bestand zelf te zijn maar 'alleen maar' een tijdelijk bestand terwijl het open staat.

Als unzippen niet helpt (evt met een zipfixer) en kladblok niets herkenbaars laat zien (zoals xml) dan heb je waarschijnlijk pech v.w.b. deze bestanden. Zijn er, bijvoorbeeld met andere tools, geen andere te redden files te ontdekken?

Inkoppertje: natuurlijk de PC niet gebruiken om te recoveren: dat doe je altijd vanaf een bootable CD/USB of evt. ander OS op andere HDD. En terugzetten naar andere HDD of USB.

edit:
Welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• CptNevs34
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:45
Ga het nog een keer proberen met een Zipfixer, maar denk niet dat het gaat lukken!
In ieder geval bedankt voor de reactie!

Groetjes Sven

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer Getdataback eens (NTFS versie). Heeft mij ook al een paar keer uit de brand geholpen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)