Dag allemaal,
Ik heb even een vraag.
momenteel werk ik met het volgende (belegen) systeem:
CPU: intel core 2 dou e8500 3.16ghz 3.17ghz
RAM: 4GB
MOBO: asus P5n-d
GPU: EN9600GT/HTDI/512M (2stuks SLI)
HDD: HD403LJ
CASE: CM storm sniper
CPU cooler: Corsair Hydro Series H50
PSU: Be Quiet Dark Power Pro P8 900W
Ik heb al heel veel aan dit systeem gehad, maar het wordt tijd voor een upgrade (aangezien bijna rook uitkomt als ik BF3 draai).
Overclocken is een must, maar ik moet nog uitzoeken hoe ik dit voor elkaar ga krijgen.
Aangezien ik als student niet beschik over het budget om een volledig nieuw binnenwerk te kopen leek het me een goed idee om de beeldkaart te upgraden om toch wat langer plezier te hebben aan mijn PC.
Het liefste zou ik naar nieuwe generatie beeldkaart overschakelen (Nvidia 500series of ATI 6000/7000series), maar ik maak me zorgen dat de processor dit niet aankan.
Wie kan me dus wat advies geven?
Zou het een goed idee zijn om bv. een Nvidia 580gtx
te kiezen of voor 560ti gtx (sli)? (andere suggesties zijn altijd welkom)
alvast bedankt voor de input.
Ik heb even een vraag.
momenteel werk ik met het volgende (belegen) systeem:
CPU: intel core 2 dou e8500 3.16ghz 3.17ghz
RAM: 4GB
MOBO: asus P5n-d
GPU: EN9600GT/HTDI/512M (2stuks SLI)
HDD: HD403LJ
CASE: CM storm sniper
CPU cooler: Corsair Hydro Series H50
PSU: Be Quiet Dark Power Pro P8 900W
Ik heb al heel veel aan dit systeem gehad, maar het wordt tijd voor een upgrade (aangezien bijna rook uitkomt als ik BF3 draai).
Overclocken is een must, maar ik moet nog uitzoeken hoe ik dit voor elkaar ga krijgen.
Aangezien ik als student niet beschik over het budget om een volledig nieuw binnenwerk te kopen leek het me een goed idee om de beeldkaart te upgraden om toch wat langer plezier te hebben aan mijn PC.
Het liefste zou ik naar nieuwe generatie beeldkaart overschakelen (Nvidia 500series of ATI 6000/7000series), maar ik maak me zorgen dat de processor dit niet aankan.
Wie kan me dus wat advies geven?
Zou het een goed idee zijn om bv. een Nvidia 580gtx

alvast bedankt voor de input.