Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Leuke webstat counters -zonder- popups/spam.

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:51

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hallo,

Ik ben er al een jaartje mee aan het spelen, en heb zeker 10 website counters gehad maar geen van allen voldoet aan mijn behoeftes.

Ik zou graag een 3rt party counter willen gebruiken die zo veel mogelijk bezoekers-info weergeeft: land, pageviews, ultieme kijkers, etc.

Ik heb Motigo webstats gehad; best leuk maar popupwaardig. Hitwebcounter is te karig. flagcounter.com lijkt er al meer op maar ook deze heeft popups. :?

Het is bedoelt voor o.a. wordpress websites. Wie heeft er tips/gebruikerservaringen?

Alvast bedankt.

Gulfstream G650

Verwijderd

Ik gebruik statcounter, hele mooie tool erg tevreden over. Geeft alles weer wat jij noemt:
www.statcounter.com

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:55

Eris

-

Google Analytics

Wordpress ondersteuning geen probleem enige nadeel is dat je geen counter op je website zichtbaar hebt...

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:51

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Google analitycs heb ik vorige week geactiveerd/geinstalleerd maar ik snap letterlijk -NIETS- van hoe dat in zijn werk gaat. :|

Gulfstream G650

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:57

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Waar vind ik ... ? Zoeken naar web stat counters is iets wat je echt prima zelf kunt. Het is niet de eerste keer dat we je dit vertellen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.