Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 15:11
Ik zit met een vraagje:

Mijn ma heeft vandaag een aanrijding gehad (ze heeft wat schrammen en last van haar nek). Nu was er iemand zo vriendelijk om te bellen met de hulpdiensten (omdat ze nekklachten had) en ons te informeren enzo. Heel netjes, want mijn ma haar mobiel was kapot.

Nu wil mijn moeder deze persoon bedanken door als verrassing het beltegoed op te waarderen. De mevrouw wilde dat eigenlijk niet. We hebben haar nummer en ze zit bij Simyo. Maar ik kan nergens vinden waar je dat kan opwaarderen voor iemand. Sites als www.beltegoed.nl en www.opwaarderen.nl geven niet echt uitslag daarover.

In het verleden heb ik het ook wel eens gedaan, dan kreeg de ander ineens het beltegoed erbij of een smsje met code, maar geen idee hoe dat met Simyo werkt. Zal een gewone KPN opwaardercode ook werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:04

SeatRider

Hips don't lie

Ik geloof dat ik een tientje beltegoed ook liever niet zou krijgen... Dan liever een welgemeend "dankjewel". Daarbij hoef je niet iedereen overal voor te betalen, toch?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:31
De mevrouw wilde dat eigenlijk niet.
Waarom het dan tóch doen? Koop dan gewoon een kleinigheidje en een kaartje ofzo :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Koop een bloemetje/fles wijn en lever dat af met een welgemeende "hartelijk bedankt!". Veel beter dan beltegoed opwaarderen. Wil je alsnog wat betalen, verpak het dan creatief.

[ Voor 17% gewijzigd door LED-Maniak op 21-02-2012 20:38 ]

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-04 11:41
Hahn schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:37:
[...]
Waarom het dan tóch doen? Koop dan gewoon een kleinigheidje en een kaartje ofzo :)
Dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-05 22:27
Volgens mij moet je dan zelf ook simyo hebben. Bij het opwaarderen op hun site moet je dan gewoon dat andere nummer invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:04

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb een keer iemand die met een rolstoel een kruising opreed terwijl het licht rood was tegengehouden waardoor ze net niet onder een auto kwam. De dankbaarheid in haar ogen was al genoeg, als ze haar portemonnee had getrokken had ik dat echt niet leuk gevonden. Sommige dingen zijn priceless, hou dat zo.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Opzich hebben jullie gelijk, mijn ma heeft haar ook heel erg bedankt. Maar werd snel afgevoerd door de ambulance voor controle. Natuurlijk zijn er andere manieren om haar te bedanken, maar het was een vraag van mijn ma en ik dacht ik stel hier de vraag of het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05
Weet je trouwens zeker dat ze pre-paid en geen abo van Simyo heeft?
Binnetie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:47:
.. en ik dacht ik stel hier de vraag of het mogelijk is.
In het grote Simyo topic had ook gekund: Ervaringen met Simyo - telecomaanbieder via KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dat vroeg ik eerst ook aan mn ma of ze geen abonnement had. Maar mn ma zei dat ze na al dat bellen aangaf bijna door haar beltegoed te zijn en toen mijn ma even met haar telefoon belde stond er simyo in het scherm. Vond het erg knap want volgens mij zou ik alle details vergeten na een aanrijding.
Pagina: 1