Nu wil ik toch een gametoesenbord hebben maar hoe meer ik zoek hoe meer zijn het voornamelijk dat ik over Logichetech lees en niet over andere gametoesenborden ( mechanisch )
Ik kom en zie als ik zelf zoek online 2 merken zo als Razer en Roccat Isku tegen die mij zo op het oog en wat ik ervan lees zeer goed te zijn .
nu zit ik te twijfelen of ik
de Razer BlackWidow Expert Mechanical Gaming Keyboard 72.99 euro
of
Roccat Isku Illuminated Gaming keyboard 70 euro
zou willen kopen ,de prijs is ongeveer het zelfde rond de 70 euro.
die Roccat kan ik niet ontdekken dat die wel of niet Mechanical is .
Ik wil het gesodermieter van die Windowstoetsen eindelijk niet meer per ongelijk op drukken en wat ook belangrijk is dat die verlichting heeft omdat ik vaak in de avond en nacht aan het game ben.
Mocht er toch betere mechanisch toetsenborden zijn rond de 70 euro hoor ik het graag.
Het gaat mij juist om dat ik info kan hier verkrijgen hoe de borden werken tijdens het game, ik weet dat er van alles in te programeren is maar aangezien ik daarin weinig verstand heb Moet dat wel makkelijk voor mij zijn dan.
graag reaktie zo dat ik zeker van ben welke te kopen en goed dus mee te werken is .
Groeten Zoltan
Ik kom en zie als ik zelf zoek online 2 merken zo als Razer en Roccat Isku tegen die mij zo op het oog en wat ik ervan lees zeer goed te zijn .
nu zit ik te twijfelen of ik
de Razer BlackWidow Expert Mechanical Gaming Keyboard 72.99 euro
of
Roccat Isku Illuminated Gaming keyboard 70 euro
zou willen kopen ,de prijs is ongeveer het zelfde rond de 70 euro.
die Roccat kan ik niet ontdekken dat die wel of niet Mechanical is .
Ik wil het gesodermieter van die Windowstoetsen eindelijk niet meer per ongelijk op drukken en wat ook belangrijk is dat die verlichting heeft omdat ik vaak in de avond en nacht aan het game ben.
Mocht er toch betere mechanisch toetsenborden zijn rond de 70 euro hoor ik het graag.
Het gaat mij juist om dat ik info kan hier verkrijgen hoe de borden werken tijdens het game, ik weet dat er van alles in te programeren is maar aangezien ik daarin weinig verstand heb Moet dat wel makkelijk voor mij zijn dan.
graag reaktie zo dat ik zeker van ben welke te kopen en goed dus mee te werken is .
Groeten Zoltan