Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pc heeft ineens moeite met opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Garre
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07-2021
Hey tweakers,

Ik heb ongeveer een klein jaar geleden mijn computer gebouwd en alles werkte perfect tot op heden. Als mijn computer uitstaat en ik druk hem aan dan duurt het nog geen 10 seconden dan valt hij uit. Dan is het een seconde stil, en start hij zichzelf op. Eerst deed hij dit 1 keer en daarna starte hij normaal op. Maar nu begint hij dit zelfs 3 of 4 keer achter mekaar te doen.

Specs:
inventaris: pc2

Ik heb alles goed aangedrukt want ik dacht dat mijn fans misschien los zaten. Verder heb ik ongeveer 3 maand geleden een z5500 aangeschaft en die staat dicht bij mn pc. Tast dit hem aan door de magnetische straling???

Als hij zichzelf ongeveer 4 keer opnieuw opstart kan ik hem gewoon volop gebruiken, hij doet alles zoals hij altijd deed. Vreemd dit, ik kon er ook niks over vinden.

Iemand misschien ervaringen hiermee?

Groet,

Gerben

• Garre
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07-2021
Please help!?

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11 22:16

Strikie

Athletics

Brakke voeding? check je voltage lijnen. En test je geheugen met memtest.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Als eerste raad ik je aan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door te nemen en aan de hand van die resultaten kan je dan weer opnieuw een vraag stellen wanneer dat niks opgeleverd heeft.

Wat je Z5500 betreft zou het wel kunnen zijn dat wanneer je de basbox naast je pc-kast hebt staan dat er van alles los is gaan trillen. Begin dus eens ermee alle connectors, videokaart en de geheugen eens aan te drukken of even eruit en weer erin en met beleid erin drukken.