Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Topicstarter
Me Nokia N900 was kapot gegaan, hij viel nog binnen de garantietermijn, dus opgestuurd: hij was niet te repareren, en ik kreeg vandaag van Nokia een E7 binnen.

Mijn vraag is, is dit een gelijkwaardig/beter product (qua specs/kwaliteit)? Of moet ik het terugsturen en alsnog een N900 eisen?

Mvg, :)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je uberhaupt gezocht naar ervaringen? Pak gsmarena er eens bij en vergelijk zelf ;)
Omdat ik niet de beroerdste ben, alvast 1 linkje: http://www.mobile88.com/n...okia-E7-versus-Nokia-N900

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Ik zou zeggen dat je er op vooruit bent gegaan puur op het feit dat je nu een capacitief touchscreen hebt en geen resistief scherm meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Ik zou dan eerder een N9 verwachten als vervanger. Symbian is prima, maar de vrijheid die je met de N900 (en N9) hebt ga je missen op de E7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik heb een E7 gevraagd, ipv een N8 vanwege het toetsenbord. Die heb ik nu zo'n half jaar en de bouwkwaliteit is fenomenaal, maar ik mis de vrijheid van de N900. Voorlopig zijn het vooral kleine irritaties, zoals ik eerder als heb gemeld.

De cases voor de E7 zijn wel crap, de gsm valt nogal eens omdat ie zo glad is. En dat Gorilla Glass scherm is goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het is niet de bedoeling dat je een topic aanmaakt en een vraag stelt en verwacht dat anderen voor jou aan het werk gaan terwijl je dit zelf ook eenvoudig kunt uitzoeken. Of jij het een acceptabele vervanger vind moet je dan zelf uitmaken. Volgende keer wat meer inzet tonen, dit topic gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.