Ik ben bezig met het aanschaffen van een nieuwe tv. Ik heb al veel op internet gekeken, maar ik wordt van alle termen die er rondgesmeten worden niet veel wijzer. De grootte moet ongeveer 42 inch zijn. Ik twijfel tussen een paar modellen:
Samsung PS43D450 Plasma-TV 43" HD Ready
LG 42PT353 Plasma-TV 42" HD Ready
LG 42LK430 LCD TV 42" Full HD
Mijn info:
Ik zit op 2 tot 2,5 meter afstand van de tv.
Ik heb weinig tot geen last van de zon op de tv.
Ik heb digitale tv via ziggo, de HD ontvanger is nu via scart aangesloten, maar dat is omdat mijn huidige crt-bak alleen scart heeft. Dat wordt via hdmi.
Ik zal er films en series op kijken die ik vanaf mijn pc (via ftp) op mijn HD-decoder zet.
Ook is de PC op de tv aangesloten, maar niet voor games of internet, alleen voor films etc. Dat is nu via een scart blokje, maar dat kan ook via hdmi.
Ik ben niet van plan om blu-ray te gaan aanschaffen.
Ik lees hier op het forum dat plasma in de regel beter is. Helemaal omdat mijn woonkamer vrij donker is... Maar is plasma ook beter als de plasma hd ready is, en de lcd full hd?
Samsung PS43D450 Plasma-TV 43" HD Ready
LG 42PT353 Plasma-TV 42" HD Ready
LG 42LK430 LCD TV 42" Full HD
Mijn info:
Ik zit op 2 tot 2,5 meter afstand van de tv.
Ik heb weinig tot geen last van de zon op de tv.
Ik heb digitale tv via ziggo, de HD ontvanger is nu via scart aangesloten, maar dat is omdat mijn huidige crt-bak alleen scart heeft. Dat wordt via hdmi.
Ik zal er films en series op kijken die ik vanaf mijn pc (via ftp) op mijn HD-decoder zet.
Ook is de PC op de tv aangesloten, maar niet voor games of internet, alleen voor films etc. Dat is nu via een scart blokje, maar dat kan ook via hdmi.
Ik ben niet van plan om blu-ray te gaan aanschaffen.
Ik lees hier op het forum dat plasma in de regel beter is. Helemaal omdat mijn woonkamer vrij donker is... Maar is plasma ook beter als de plasma hd ready is, en de lcd full hd?
[ Voor 5% gewijzigd door Fudgem op 21-02-2012 15:03 ]
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB