[Advies] Mailbox Opensource / Free

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 11:29
Ik had even een korte vraag over de gebruikte mail services die Tweakers gebruiken. Ik heb Thunderbird een aantal weken geprobeerd, maar vond het niet echt fijn werken. Ik heb meerdere email adressen voor men werk en wil deze een beetje goed en overzichtelijk kunnen beheren.

Vraag is dus, welke service gebruik jij en waarom?

Al vast bedankt,

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Zo te lezen ben je dus eigenlijk zelf op zoek naar een nieuwe mailclient. Nu kan iedereen wel roepen wat voor hun werkt en waarom, maar ik betwijfel of jou dat verder helpt. Ik heb een tijdje prima gewerkt met Thinderbird bijvoorbeeld, maar ik kan net zo goed overweg met Outlook. En als het moet zelfs met Live Mail ;)

Maar waarom voldoet Thunderbird niet aan je eisen? En welke alternatieven heb je geprobeerd? Welke mailclient prettig werkt is naar mijn idee best wel afhankelijk van de eisen die je stelt en de manier waarop je de client gebruikt. Als het alleen om meerdere accounts gaat kan je in principe elke gratis client wel gebruiken. De Live Mail client is ook niet voldoende?

Als ik even google kom ik lijstjes tegen met allerlei gratis mail clients, in sommige gevallen zelfs met wat voor en nadelen. Het lijkt mij beter om dat soort dingen eerst eens te gaan bekijken en dan 1 of 2 clients te proberen. Probeer eventueel op een rijtje te zetten wat je eisen zijn en waarom bepaalde clients niet voldoen. Op deze manier zie ik niet echt hoe dit topic jou verder kan helpen bij een keuze.

Tot slot mogen topics over mailclients in Officesuites en -software

[ Voor 4% gewijzigd door Rupie op 21-02-2012 18:58 ]

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.