Toon posts:

kabelinternet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag via me netwerk op kabelinternet op de ene staat al kabelinternet hoe kan ik op de andere computer kabel internete?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

in de eerste computer een netwerkkaart voor het kabel modem en een netwerkkart voor naar de andere computer.
Kabel tussen de computers en een netwerkkaart in de tweede computer.

Het is slim om als ip adressen voor je eigen netwerk iets te keizen uit 192.168.0.1 tot en met 192.168.0.254 . Dan allen nog Internet Connection Sharing in windows aanzetten en gaan. Heb je een ander OS moet je even kijken voor een proggie.

Murphy was an optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:12
Sjezus wat een belachelijke vraag. Zeker te moeilijk om de search te gebruiken??

Bovendien mag je niet eens internet delen waarschijnlijk met kabel, en als je wilt dat we antwoord geven mag je voortaan wel iets meer info geven.

Zo nu heb ik wel genoeg afgezeikt voor vandaag.

edit:

Tjeemie wat zie ik nou. Dit is weer zo iemand die dit forum ziet en meteen registreert en alle vragen die in hem opkomen op ons afvuurt.

Bovendien heb je ook nog eens gecrosspost. Sjonge wat ben jij een eikel! En dan druk ik mij nog zacht uit...

Niet de bedoeling om te flamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snooze7555
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 08:16
Het mooiste is het gebruiken van winroute pro er is een 30 dagen versie te downloaden bij www.winroute.nl je kunt met winipcfg zien wat je dns adress is en die vul je in bij het netwerk instelling van de tweede op derde computer ,ip adres kun je invullen met 192.168.*.* vul zelf in, niet hetzelfde adres gebruiken

I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen