Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2010] Markering/herinnering voor een reply

Pagina: 1
Acties:

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:25
Aangezien ik diverse projecten tegelijkertijd leidt en meerdere mensen moet aansturen ben ik op zoek naar een plugin voor Outlook 2010 die het volgende kan:

Als ik een mail stuur naar iemand wil ik daar de mogelijkheid hebben om, voor mijzelf, aan te geven dat ik een reply verwacht binnen X dagen. Als binnen die tijd een antwoord op die email is gekomen, dan mag de reminder (agenda, taak of wat dan ook) automatisch gewist worden. Als de reply niet binnen deze X dagen komt, dan wil ik hiervan een melding hebben in mijn scherm zodat ik actie kan ondernemen.

Dit lijkt me toch een handige functie die meer mensen kunnen gebruiken, maar ik kan nergens een dergelijke plugin vinden. Iemand enig idee hoe ik een dergelijke structuur kan inbouwen?

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:12

Reptile209

- gers -

Lijkt me lastig te realiseren: wat nou als iemand binnen een dag een reply stuurt dat hij pas na 10 dagen inhoudelijk kan reageren. Daar kan je natuurlijk niet tegenop automatiseren. Of nog erger: een simpele out-of-office reply...
Ik zou dat soort mailtjes toch na verzenden in een apart foldertje zetten, en pas bij het ontvangen van een (volledige) reply weer weghalen. Dan kan je dagelijks/wekelijks zien in die folder wat er aan achterstallig spul ligt.

Zo scherp als een voetbal!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:25
Het komt, gelukkig, vaker voor dat ik wel een inhoudelijke reply krijg dan een out of office reply. Daarom zou ik het toch zo willen automatiseren (en die paar uitzonderingen handmatig opvangen ipv andersom).

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative