Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Lijkt me lastig te realiseren: wat nou als iemand binnen een dag een reply stuurt dat hij pas na 10 dagen inhoudelijk kan reageren. Daar kan je natuurlijk niet tegenop automatiseren. Of nog erger: een simpele out-of-office reply...
Ik zou dat soort mailtjes toch na verzenden in een apart foldertje zetten, en pas bij het ontvangen van een (volledige) reply weer weghalen. Dan kan je dagelijks/wekelijks zien in die folder wat er aan achterstallig spul ligt.
Ik zou dat soort mailtjes toch na verzenden in een apart foldertje zetten, en pas bij het ontvangen van een (volledige) reply weer weghalen. Dan kan je dagelijks/wekelijks zien in die folder wat er aan achterstallig spul ligt.
Zo scherp als een voetbal!
Het komt, gelukkig, vaker voor dat ik wel een inhoudelijke reply krijg dan een out of office reply. Daarom zou ik het toch zo willen automatiseren (en die paar uitzonderingen handmatig opvangen ipv andersom).
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative