Man is a tool-using animal. Without tools he is nothing, with tools he is all.
Wat zijn de rest van je componenten? Je denkt dat je voeding de boosdoener is? Test met een andere voeding zou ik zeggen. Loop ook de instellingen in je bios eens goed na voor de zekerheid.
Ik heb het BIOS al uitgeplozen, maar kon niet echt iets vinden. Ik heb er vanochtend ff nog een keer goed naar gekeken en het blijkt dat de fans van de PSU niet draaien, maar dat het de HDD is van mijn externe 2.5" harde schijf. Het lampje ervan brand en de harde schijf blijft gewoon doordraaien nadat de computer uit is. Zodra ik de USB (3.0) stekker eruit trek, is de pc volledig stil.
Dus blijkbaar blijft er stroom lopen over de USB lijn. Met geen mogelijkheid krijg ik dat automatisch uit.
Dus blijkbaar blijft er stroom lopen over de USB lijn. Met geen mogelijkheid krijg ik dat automatisch uit.
Man is a tool-using animal. Without tools he is nothing, with tools he is all.
Dat is heel normaal bij sommige voedingen. die blijven nog enkele minuten aan om overtollige warme lucht uit je psu / behuizing te trekken.
En dat lampje , dat is ook redelijk normaal. is een instelling voor in het bios ergens, dat er stroom blijft staan op de USB poorten. dit moet uit te zetten zijn.
En dat lampje , dat is ook redelijk normaal. is een instelling voor in het bios ergens, dat er stroom blijft staan op de USB poorten. dit moet uit te zetten zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door Visgek82 op 22-02-2012 13:46 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Klopt wat Visgek24 zegt, doet mijn voeding dus ook. Gaat vanzelf na enige tijd compleet uit.
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)