![]() |
Ervaringen met Dagaanbieder Deals4Sale |
http://www.deals4sale.nl |
Wat is Deals4Sale? |
Deals4Sale is één van de vele websites (zoals iBood en 1DayFly) die dagelijks nieuwe aanbiedingen plaatsen. Deals4Sale is onderdeel van een netwerk waar o.a. Sneakers4Sale valt. De dagaanbieding is 24 uur geldig van 0.00 uur t/m 23:59 uur. Als je de dag aanbieding hebt gemist, kun je helaas niet meer bestellen. |
Mijn ervaring |
Natuurlijk schrijf ik dit bericht niet zonder zelf een bepaalde ervaring te hebben gehad met Deals4Sale. Toevallig heb ik een niet al te beste ervaring met ze; middels dit topic wilde ik kijken of er anderen zijn die goede of slechte ervaringen hebben gehad met Deals4Sale, want gek genoeg kan ik dit nergens vinden (Google). Enfin, ik heb 12 februari bij Deals4Sale een trui besteld. Deze heb ik 12 februari netjes via I-deal betaald waar ik ook een bevestiging van heb gekregen. Op 15 februari ontving ik een e-mail dat mijn bestelling was verwerkt en verzonden (helaas zonder trackingnummer). Gisteren wilde ik toch even naar Deals4Sale bellen i.v.m. mijn bestelling, maar helaas, Deals4Sale is telefonisch alleen bereikbaar op dinsdag t/m vrijdag tussen 10:00 tot 14:00. Ik heb dus gister een e-mail gestuurd maar heb daar geen reactie op gekregen. Wellicht gun ik hen dan een korte reactietijd, wat voor de meeste organisaties wel even slikken is, maar goed. Vanmorgen heb ik besloten om toch maar even een belletje te doen richting Deals4Sale. Op hun website zoekende naar het telefoonnummer kwam ik er ontzet achter dat ze enkel een 0900-nummer beschikbaar hebben. Ik ben nog even op zoek gegaan naar het alternatief, maar kon deze helaas niet vinden. Dus toch maar dat dure 0900-nummer bellen á 30 cent per minuut. Na 8 minuten in de wacht te hebben gestaan (u wordt nu doorverbonden, (30 sec), u wordt nu doorverbonden), kreeg ik iemand aan de lijn. Ik heb verteld dat ik mijn bestelling nog niet had en heb hem mijn bestelnummer doorgegeven. Ze beloofden om het na te kijken en mij via e-mail terugkoppeling te geven. Nog geen reactie tot nu toe.. Ben ik de enige die het belachelijk vind dat je een duur 0900-nummer moet bellen als je bestelling niet is aangekomen? Ik weet dat ik een e-mail kan sturen en dat het dan 'gratis' is, maar hoe snel heb ik dan een oplossing? Factoren zoals de slechte documentatie van verzending (geen trackingnummer), de slechte bereikbaarheid (di t/m vr van 10:00 tot 14:00), het enige telefoonnummer een 0900-nummer zijnde, de lange wachttijd, zonder oplossing worden afgescheept (hetgeen inderdaad telefoonkosten scheelt, maar ik heb geen oplossing en ik weet niet wanneer en of die komt) en de bestelling die niet aankomt zorgen ervoor dat ik niet nogmaals bij Deals4Sale bestel. Graag hoor ik meer ervaringen en hoop ik (voor Deals4Sale) dat er ook goede ervaringen tussen zitten, zodat ik nog kan geloven in het Nederlands servicestelsel. |