Ervaringen Deals4Sale

Pagina: 1
Acties:
  • 2.539 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 10:24
Afbeeldingslocatie: http://www.uniekproduct.nl/images/businesses/logo_deals4sale.jpg
Ervaringen met Dagaanbieder Deals4Sale
http://www.deals4sale.nl

Wat is Deals4Sale?
Deals4Sale is één van de vele websites (zoals iBood en 1DayFly) die dagelijks nieuwe aanbiedingen plaatsen. Deals4Sale is onderdeel van een netwerk waar o.a. Sneakers4Sale valt. De dagaanbieding is 24 uur geldig van 0.00 uur t/m 23:59 uur. Als je de dag aanbieding hebt gemist, kun je helaas niet meer bestellen.

Mijn ervaring
Natuurlijk schrijf ik dit bericht niet zonder zelf een bepaalde ervaring te hebben gehad met Deals4Sale. Toevallig heb ik een niet al te beste ervaring met ze; middels dit topic wilde ik kijken of er anderen zijn die goede of slechte ervaringen hebben gehad met Deals4Sale, want gek genoeg kan ik dit nergens vinden (Google).

Enfin, ik heb 12 februari bij Deals4Sale een trui besteld. Deze heb ik 12 februari netjes via I-deal betaald waar ik ook een bevestiging van heb gekregen. Op 15 februari ontving ik een e-mail dat mijn bestelling was verwerkt en verzonden (helaas zonder trackingnummer).
Gisteren wilde ik toch even naar Deals4Sale bellen i.v.m. mijn bestelling, maar helaas, Deals4Sale is telefonisch alleen bereikbaar op dinsdag t/m vrijdag tussen 10:00 tot 14:00. Ik heb dus gister een e-mail gestuurd maar heb daar geen reactie op gekregen. Wellicht gun ik hen dan een korte reactietijd, wat voor de meeste organisaties wel even slikken is, maar goed.
Vanmorgen heb ik besloten om toch maar even een belletje te doen richting Deals4Sale. Op hun website zoekende naar het telefoonnummer kwam ik er ontzet achter dat ze enkel een 0900-nummer beschikbaar hebben. Ik ben nog even op zoek gegaan naar het alternatief, maar kon deze helaas niet vinden.

Dus toch maar dat dure 0900-nummer bellen á 30 cent per minuut. Na 8 minuten in de wacht te hebben gestaan (u wordt nu doorverbonden, (30 sec), u wordt nu doorverbonden), kreeg ik iemand aan de lijn. Ik heb verteld dat ik mijn bestelling nog niet had en heb hem mijn bestelnummer doorgegeven. Ze beloofden om het na te kijken en mij via e-mail terugkoppeling te geven.
Nog geen reactie tot nu toe..

Ben ik de enige die het belachelijk vind dat je een duur 0900-nummer moet bellen als je bestelling niet is aangekomen? Ik weet dat ik een e-mail kan sturen en dat het dan 'gratis' is, maar hoe snel heb ik dan een oplossing?

Factoren zoals de slechte documentatie van verzending (geen trackingnummer), de slechte bereikbaarheid (di t/m vr van 10:00 tot 14:00), het enige telefoonnummer een 0900-nummer zijnde, de lange wachttijd, zonder oplossing worden afgescheept (hetgeen inderdaad telefoonkosten scheelt, maar ik heb geen oplossing en ik weet niet wanneer en of die komt) en de bestelling die niet aankomt zorgen ervoor dat ik niet nogmaals bij Deals4Sale bestel.

Graag hoor ik meer ervaringen en hoop ik (voor Deals4Sale) dat er ook goede ervaringen tussen zitten, zodat ik nog kan geloven in het Nederlands servicestelsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Ikzelf heb geen ervaring met Deals4Sale maar een zoektocht op google gaf mij inclusief een adres plus een normaal telefoonnummer

http://www.qshops.org/consumenten/leden/deals4sale-nl

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde. Exact. Heb jij ondertussen je bestelde product gekregen en hoe?

Groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 10:24
Ik heb het product dezelfde dag nog ontvangen, gewoon via de post. Waarschijnlijk dat er iets mis is gegaan met de levering. Ik heb echter gewacht met een terugkoppeling naar Deals4Sale om te kijken wat ze zouden doen. Uiteindelijk een mail gestuurd dat het product binnen was en dat er geen actie meer is vereist.

Ik heb nooit meer iets gehoord van Deals4Sale, voor mijn terugkoppeling niet, en ook niet erna. Het gebrek aan betrokkenheid, hun laconieke instelling en dure telefoonnummer geven mij de indruk dat ze enkel willen verkopen en zodra het geld op hun rekening staat ze niets voor hun klanten willen doen. Ik bestel er in elk geval nooit meer iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:10

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Voor dit soort ervaringen hebben we eigenlijk de Shopreview (tenzij je concreet een vraag hebt of ergens de discussie over aan wilt gaan).

Ik laat dit topic even open, omdat deze shop nog niet is opgenomen in de Shopreview. Je kan deze laten toevoegen via http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addShop dus ik zou je willen vragen om dat even te doen, zodat je daarna je ervaring op de juiste plek kwijt kan :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ook wij hebben besteld en betaald bij deals4sale, maar wij hebben het ook nooit geleverd gekregen, ook niet na vele mails en zelfs een brief gestuurd te hebben.
Wij hebben nooit een enkele reactie gekregen, *knip* houdt het bij de feiten a.u.b.

Groet D. Verspuij

[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 11-04-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilVoiceZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Hier ook een slechte ervaring. Na 40 dagen wachten en veel tel. en mail nog altijd geen levering.

Als je belt dan zeggen ze het te gaan uitzoeken, en via de email krijg ik alleen reacties terug dat ik de levering spoedig kan verwachten. Track-and-trace gegevens willen ze iig niet geven.

Naar mijn idee zal deze dozenschuiver (zoek voor de grap het bedrijfspand maar eens op met Google streetview) met deze werkwijze zijn bestaansrecht wel verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuuT
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-07 23:06
Ik ook zéér veel problemen met dit bedrijf. Ik wacht nu al ruim 3 maanden op mijn geld. Ik heb mijn in februari ontvangen Denim trui binnen 14 dagen geretourneerd met de mededeling dat ik mijn geld terug wil (volgens de eisen die op hun site vermeld staan). Op 2 maart is het pakket weer bij hun afgeleverd, te zien via mijn tracktrace nummer.

Inmiddels al 6 keer gebeld maar telkens wordt ik afgescheept met de mededeling dat ze er naar gaan kijken en dat ik een mail krijg. Alleen maar beloftes want er gebeurd niets!! Het is dat ik er zelf soms aan denk want het lijkt erop of ze hopen dat ik het vergeet en dat ze dan niets meer hoeven te betalen.

De telefoonkosten zitten nu al boven de €10,- dus ik wacht nog op zeker € 50,- van ze...

Vandaag weer gebeld en weer afgescheept. Ze zouden me vandaag nu een mailtje sturen. Als ik morgen nog niets heb vernomen ga ik andere maatregelen nemen.... :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 08:58

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ook ik heb slechte ervaringen met Deals4Sale, mijn verhaal:

Op 29 maart 3 bloesjes besteld. 1 week na mijn bestelling gemaild of er misschien iets fout was gegaan, omdat ik nog niets gehoord/ontvangen had. Netjes de volgende dag 'n reactie dat 't nagekeken zou worden.

Na 'n week nog geen reactie en dus maar weer gemaild, waarop 't antwoord na 2 dagen kwam; 1 artikel niet leverbaar en de andere 2 werden zsm verzonden. Voor 't ene artikel kreeg ik 't geld teruggestort.

De verzonden artikelen binnen enkele dagen binnen, geld zou binnen 30 dagen overgemaakt worden, maar meestal was dit sneller geregeld werd me verzekerd. (15 april)

Op 15 mei nogmaals gemaild nadat ik al 'n paar keer geen reactie had gehad. Maar tot op heden geen geld en geen reactie. Ik denk dat ik naar mijn geld kan fluiten. Ik draag de andere 2 bloesjes momenteel met 'n zure bijsmaak. Vandaag nog eens 'n poging gedaan met 'n vriendelijke mail, misschien dat ze daar nog op reageren.

Ik bestel in ieder geval niet meer bij deals4sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix269
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-04 17:44
Bij mij ook hetzelfde.

Product besteld, maar geen levering. Na telefonisch contact te hebben gehad, zouden ze het opnieuw sturen.
Ook zouden ze het per email bevestigen. Gelukkig kreeg ik wel een email, maar altijd nog geen product.

Het is wel apart dat voor een bedrijf die ook de slogan van "de klant is koning" in de mond neemt, om dan dit soort dingen te doen.

Ik ga mijn geld maar eens terug vragen kijken of ze dat wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 08:58

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik wens je succes!

Ik heb eind vorige week na nog 'n aantal keer over en weer mailen 'n bedrag op m'n PayPal-rekening gestort gekregen, wel 'n behoorlijk doekje voor 't bloeden. Ze hebben 't totaalbedrag terug naar me overgemaakt en niet alleen van 't ontbrekende bloesje :') Er ging wel wat PP-provisie vanaf, maar mij hoor je niet (meer) klagen ;)

En nee, dit ga ik niet melden. Dat bedrijf kan wat mij betreft in de stront zakken met hun %#%#-service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de winkel zojuist aangemaakt. Ervaringen kan men verder dus hier kwijt:
http://tweakers.net/shopreview/8745/deals4sale.html

Hou wel even rekening met de reguliere voorwaarden voor ShopReviews, zoals dat een afgeronde ervaring (of langdurig uitzichtloze situatie) vereist is. Evenals dat het om een beschrijving van het gebeurde gaat, dus houdt het fatsoenlijk, hoe boos je ook bent. Een fatsoenlijke review maakt op de lezer veel meer indruk dan een rant. Opmerkingen over oplichting kunnen ook achterwege blijven, oplichting is een strafbaar feit en het oordeel voorbehouden aan een rechter. Om te eindigen met dat je een overeenkomst hebt met het bedrijf als rechtspersoon, en dat namen van medewerkers dus ook niets toevoegen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2012 20:17 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.