Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Google Chrome werkt opeens nog maar half

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik Chrome al jaren en vind het echt een fijne browser maar sinds donderdag doet hij opeens raar.
  • Zo kan ik geen bestanden meer downloaden. Wanneer er een aangeboden bestand zou moeten verschijnen gebeurt dit niet.
  • Dit geldt ook voor wanneer ik bijv een plaatje of website wil opslaan. Het rechtermuisknopmenu verschijnt maar als ik op Afbeelding opslaan klik gebeurt er niks.
  • Website laden lukt niet altijd aangezien hij wacht op de cache.
Verder, als ik naar de Task Manager ga zie ik als ik 1 browservenster heb geopend meerdere taken van chrome staan waaronder vaak een enkele van over de 100 MB.

Zelf heb ik al diverse malen geprobeerd om cache te legen, alles te un- en opnieuw te installen en mijn virusscan vindt ook niks.

Ik zou het toch fijn vinden om Chrome te kunnen blijven gebruiken dus ik hoop dat iemand hier iets op weet.

• [x]
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 10:52

[x]

Iedere tab is een subproces in de task manager dit is normaal (wanneer 1 tab crasht zal de rest hier geen hinder van ondervinden). Heb je al een herinstallatie geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Google Chrome meerdere malen ge uninstalled om vervolgens weer te installeren. Dat van die tabbladen is wel een handige aanwijzing van je maar als zelfs mijn pc gaat waarschuwen dat Chrome soms meer dan 250 MB in de Task Manager beslaan ga ik het vreemd vinden temeer omdat ik niet veel bijzonders er mee doen. Het meest belastende is Youtube maar zo'n oude computer heb ik ook weer niet.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Misschien is het probleem je profiel, ik weet niet of dat niet blijft staan nadat je Chrome wegkiepert.
Probeer eens wat ze hier beschrijven: http://support.google.com...er.py?hl=en&answer=142059
Als het met een schoon profiel beter gaat heb je in elk geval een idee waar het fout gaat.

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Dat truukje werkt voor even. Vlak daarna werkt downloaden ed weer maar al snel raakt het profiel weer corrupt? Over de Task manager: er blijven ook chrome processen staan na afsluiten van de browser en gerelateerde activiteiten en er staan altijd meer processen dan tabbladen.