Hallo Allemaal,
Ik heb wat problemen met mijn videokaart de Club3D GTX460 Overclocked edition
En omdat ik wil uitzoeken of mijn videokaart eventueel defect is, vraag ik me af of mij voeding wel geschikt is. Bij de videokaart staat namelijk het volgende: 550W PCI Express®-compliant system power supply with a combined 12V current rating of 46A or more. Mijn voeding is de Enermax Liberty
Videokaart geeft o.a. problemen:
- Dat het beeld bevriest, kan alleen een reset doen.
- Beeld bevriest en start opnieuw op.
- Bovenstaande punten gebeurde eerst alleen in games of FurMark maar nu ook simpelweg met Windows/Internetten
- Herinstallatie Windows met originele drivers helpt niks, ook updaten naar de laatste gaf geen resultaat.
Of de kaart is defect of het ligt aan voedings-problemen.
Groeten,
Raymond
Ik heb wat problemen met mijn videokaart de Club3D GTX460 Overclocked edition
En omdat ik wil uitzoeken of mijn videokaart eventueel defect is, vraag ik me af of mij voeding wel geschikt is. Bij de videokaart staat namelijk het volgende: 550W PCI Express®-compliant system power supply with a combined 12V current rating of 46A or more. Mijn voeding is de Enermax Liberty
Videokaart geeft o.a. problemen:
- Dat het beeld bevriest, kan alleen een reset doen.
- Beeld bevriest en start opnieuw op.
- Bovenstaande punten gebeurde eerst alleen in games of FurMark maar nu ook simpelweg met Windows/Internetten
- Herinstallatie Windows met originele drivers helpt niks, ook updaten naar de laatste gaf geen resultaat.
Of de kaart is defect of het ligt aan voedings-problemen.
Groeten,
Raymond