Hoi,
Voor een klein projectje van mezelf ben ik bezig met een app te schrijven voor Windows Phone 7. De hoofdfunctionaliteit van de app is het halen van een HTML table met roosterwijzigingen van de school website en die om te zetten naar een lijst.
Met behulp van deze code haal ik de HTML en binnen verwijder ik alle HTML die ik niet nodig heb:
De bedoeling is nu dat dit nu zo'n tabel wordt:

Mijn vraag is nu hoe ik de HTML omzet naar een bruikbaardere code daarna een tabel maak.
Ik ben nog een beginner met programmeren en zie dit meer als een hobby en om mijn mede leerlingen te helpen
Google heeft me ook niet geholpen, de meeste oplossingen hebben bepaalde classes nodig die WP7 niet heeft.
Alvast bedankt
Voor een klein projectje van mezelf ben ik bezig met een app te schrijven voor Windows Phone 7. De hoofdfunctionaliteit van de app is het halen van een HTML table met roosterwijzigingen van de school website en die om te zetten naar een lijst.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39