Toon posts:

iPhone 3gs oordoppen doen vreemd.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij hebben bij ons thuis meerdere apple producten thuis liggen en ik heb dus oordoppen en op mijn eigen iPhone 3gs geeft die een heel vreemd geluid net alsof je in een grote hal staat. je hoort de stemmen heel vreemd en slecht. het probleem ligt hem niet aan de oordoppen want die werken gewoon goed in mijn iPad 2, Macbook Pro en in men vader zijn iPhone 4..

weet iemand een oplossing?

en hij geeft trouwens ook een heel hard geluid als die trilt. de garantie is al vervallen en ben wel bereid het zelf te maken als iemand weet wat er precies kapot is.

Mvg,

J. Huizinga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:30
Je hoeft niet de groeten te doen op het forum :)

Heb je al andere oordoppen geprobeerd? Wat wel vaak voorkomt bij de iPhone is dat er wat in de opening komt te zitten van de hoofdtelefoon aansluiting. Je kan voorzichtig proberen om dat schoon te maken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Staat er toevallig geen equalizer of iets dergelijk aan?

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Klinkt inderdaad als een equalizer of 'sound effect'. Alhoewel ik geen directe ervaring heb met de huidige producten lijkt het me inderdaad dat je instelling foutief staan.

Probeer daarnaast je oortjes eens op een andere bron (computer, mp3 speler, mobiele telefoon) en je telefoon eens met andere oortjes. Dan ben je er snel genoeg achter waar het probleem zich bevindt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb al andere oordoppen geprobeert en het is niet de equalizer die staat namelijk helemaal uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heb ik ooit ook gehad, toen bleek er een klein stukje vuil in de hoofdtelefoon-aansluiting te zitten. Kijk eens goed of daar niks in zit, bij mij viel het amper op. Pas toen ik met een naald ging 'voelen', kwam ik hem tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ruubster schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:45:
Heb ik ooit ook gehad, toen bleek er een klein stukje vuil in de hoofdtelefoon-aansluiting te zitten. Kijk eens goed of daar niks in zit, bij mij viel het amper op. Pas toen ik met een naald ging 'voelen', kwam ik hem tegen.
HET HEEFT GEWERKT!

Helemaal achterin de audio jack zat een laag stof die er echt met moeite uitging. het was het waard hoef eindelijk niet meer men iPad mee om muziek te luisteren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 15:35 ]

Pagina: 1