Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik kan over een maand mijn abonnement bij Vodafone verlengen, ik heb toen der tijd een abonnement met een Samsung Galaxy S gekocht, 21,- in de maand + 1gb internet en 21,- beltegoed in de maand. ik heb deze telefoon naar 1 maand verkocht en toen een nieuwe iPhone 3gs gekocht.

Mijn vraag is nu ik wil bij Vodafone blijven, wat zouden de korting kunnen zijn door het verlengen van mijn abonnement? ik wil weer een iPhone 4s, en waarschijnlijk dit abonnement iPhone Smart 42,50.

is er iemand met ervaring die in de afgelopen maand/weken een abonnement bij Vodafone heeft verlengt met een iPhone 4s?

ik hoop op reactie!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02 10:32
Meestal bieden ze uit zichzelf geen kortingen aan tenzij de hele familie bij Vodafone zit, maar je kan er altijd naar vragen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
naja men vader en broer zitten zelf ook bij Vodafone, maar ik zal het onthouden om ernaar te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Bel de klantenservice... klaar... Hoe kunnen Tweakers weten wat Vodafone voor persoonlijke kortingen biedt?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:45:
Bel de klantenservice... klaar... Hoe kunnen Tweakers weten wat Vodafone voor persoonlijke kortingen biedt?
ik vraag als iemand ervaring had met kortingen die ze onlangs verkregen hebben, dan weet ik misschien wat ik kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:38
Verwacht weinig. De standaardprijzen voor een nieuw contract gelden bij de i4S ook bij verlenging. Je krijgt hoogstens nog max 25 euro extra korting aan de hand van je klantwaarderingscode.

Dit is mijn ervaring van de donderdag na de release van de i4S in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tha_bulldog schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:11:
Verwacht weinig. De standaardprijzen voor een nieuw contract gelden bij de i4S ook bij verlenging. Je krijgt hoogstens nog max 25 euro extra korting aan de hand van je klantwaarderingscode.

Dit is mijn ervaring van de donderdag na de release van de i4S in Nederland.
Okeoke naja in iedergeval bedankt! ik zal zien wat ik krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Geen idee wat dit in 3i doet, want het heeft niets met de iPhone zelf te maken. Dit topic hoort eerder thuis in Telecomproviders. Desalniettemin verplaatst ik het niet naar dat forum, aangezien ze daar hetzelfde gaan zeggen als wat ik nu zeg: bel de helpdesk. Zij zijn de enige die weten wat voor korting je kunt krijgen (en je die ook geven). Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.