Athlon 1000/266 en Viper 770 gaat dit werken?

Pagina: 1
Acties:

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:20
Ik heb net een MSI K7T Turbo en een Athlon 1000/266 gekocht.
Ik vraag me echter af, gaat dit wel werken in combinatie met mijn oude Viper 770 ??
Of gaat die problemen krijgen als ik de FSB op 133 MHz zet?

Zou het geheel eventueel ook nog over te klokken zijn (is wel de bedoeling natuurlijk :))

Verwijderd

nee, dit is geen probleem. Als je de FSB op 133 zet gaat je fsb/agp divider naar 1/2, dus blijft de AGp divider gewoon op 66 MHz lopen.

Dit is makkelijk over te klokken, zeker als je je processor even unlocked.

Verwijderd

Uiteraard de vraag : waarom die combo? Geen geld voor een grote mensen videokaart?

Verwijderd

Tuurlijk gaat dat werken, ik heb hier een KT7A met duron800 met een frontbus van 126 (ja sorry, moet nog verder tweaken :)) en een viper 770ultra.

Als je namelijk de fsb op 133 zet past ie de delers voor AGP en PCI meteen aan (1/2 respectivelijk 1/4) zodat die op de normale snelheid blijven werken.

suc6

edit:

damn too late, moet maar bij de politie gaan werken voor gratis schrijf en typecurses 8-)

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:20
Hoe raad je het zo :)
Twee auto's tunen......en dan ook nog eens een nieuwe comp gaan tunen....dat lukt nog net...maar die videokaart...zit er ff niet in nu

Gelukkig in mei weer vakantiegeld :9

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op zaterdag 24 maart 2001 01:24 schreef HlpDsK het volgende:
Uiteraard de vraag : waarom die combo? Geen geld voor een grote mensen videokaart?
Er zijn ook Tweakers die geen 3D Game Monster beeldplank nodig hebben Like me, omdat ze toch niet gamen.

Verwijderd

Dan kun je beter een G400 er in hangen dan een V770 :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:43
Op zaterdag 24 maart 2001 04:05 schreef HlpDsK het volgende:
Dan kun je beter een G400 er in hangen dan een V770 :)
Maar het was z'n oude kaart! Dus hij had geen keus....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1