Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-08 15:48
hoi,

De software van mijn hp photosmart c8180 werkt niet meer.
Nu wil ik deze software verwijderen en opnieuw installeren maar dat lukt niet.
Via configuratiescherm en dan software zie ik de software wel staan maar als ik op verwijderen druk doet hij niets.
In de hp software zelf zit ook een verwijderingsoptie maar deze werk ook niet.
Ik ben opzoek naar een programma die deze software kan verwijderen.
besturingssysteem is windows xp 32bit.
Als ik het opnieuw probeer te installeren zegt hij dat de software al op de comp staat en dan stopt hij met instaleren.

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
niels_vlaar schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:25:
In de hp software zelf zit ook een verwijderingsoptie maar deze werk ook niet.
Maar doet hij dan ook helemaal niets of krijg je een foutmelding? Staat er aanvullende info in de eventviewer toevallig?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-08 15:48
Het verhaal zit als volgt.
De Hp software heeft op deze computer een probleem met de microsoft office software.
word en excel loopt vast als de hp software is geinstalleerd daarom ben ik verschillende versie's van de hp software aan het installeren geweest. Er is ook een systeemherstel gedaan in windows.
In dit proces is er iets mis gegaan en nu wil de hp software niets meer.
Nu weet ik dat er van norton een programma bestaat die alle software van norton van de comp verwijderd.
Bestaat er ook zo'n programma voor hp software?

Er is volgens mij te veel met de software gebeurd om het nog te herstellen omdat er delen zijn geinstalleerd en verwijderd. Ik had de volgende melding Parsing error in file c:\program files\hp\digital imaging\bin\hpqscloc\1033.xml. Toen heb ik de hpqscloc map vervangen voor 1 die op internet stond bij hp.
De melding Parsing error in file c:\program files\hp\digital imaging\bin\hpqscloc\1033.xml is nu weg nu krijg ik helemaal geen foutmelding meer. Als ik het programma nu open komt er helemaal niets.

Als ik de software wil verwijderen via windows of via hp krijg ik helemaal geen foutmelding hij doet dan helemaal niets.

Volgens mij is er 1 oplossing alle hp software verwijderen en opnieuw installeren maar hoe krijg ik het verwijderd.