Topic gesloten, maar kan niet anders

Pagina: 1
Acties:

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Deze is gesloten:

[topic=149139]

Met een link naar een andere thread, maar die thread is ook gesloten :o

Duzz kan die eerste dan weer open pls? Tnx.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Nee, waarom? Deze discussie is al meerdere keren gevoert, samen goed voor VEEL reacties....dus gewoon de al bestaande zooi lezen moet voldoenden zijn :P.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mmkay, dan "moet" dat wel beter woreden aangegeven vind ik :)

Verwijderd

Ik vond het best een interessante discussie, en als alles gesloten wordt omdat het al een keer is geweest, dan hoef je over een tijdje niks meer te posten!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Dit ging over een onderwerp waarbij het puur om menselijke meningen en emoties draaid. Daar kan je nooit uitkomen, en de vorige draad is mooi afgewikkeld vond ik, daarom vond ik een herhaling overbodig.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op zaterdag 24 maart 2001 12:48 schreef obsidian het volgende:
Dit ging over een onderwerp waarbij het puur om menselijke meningen en emoties draaid. Daar kan je nooit uitkomen, en de vorige draad is mooi afgewikkeld vond ik, daarom vond ik een herhaling overbodig.
net daarom is het zo intressant om een dergelijk topic te laten draaien.. de personen die erop reageren willen net zo veel mogelijk input om zelf hun gedachten erover te finaliseren..
Maja, 't zou waarschijnlijk tot deel 95468 hebben gelopen dus 'k kan het wel begrijpen :)

Verwijderd

Op zaterdag 24 maart 2001 17:33 schreef poohbeer het volgende:

[..]
Maja, 't zou waarschijnlijk tot deel 95468 hebben gelopen dus 'k kan het wel begrijpen :)
En waarom mag dat dan niet ???? het is schijnbaar een onderwerp dat goed daar thuis hoort... laat het dan ook besproken worden...

Dat adjes/modjes postingen weghalen die echt dubbel zijn , flames, trolls e.d. snap ik daar zijn ze voor...

Maar laat zo'n onderwerp toch gewoon doorgaan, als mensen niets meer te melden hebben sterven de postings wel uit

....anders wil ik wel een lijstje zien van "goedgekeurde onderwerpen" :(

Ik post zelf niet in de draad maar dit is princiepe

Verwijderd

Zoals ik al zei, ik vind het erg jammer, vond het wel interessant om de meningen van mensen hierover te lezen ;(.

Ik vind dat er tegenwoordig vaak erg snel een topic gesloten wordt, oke, topics als "ik ben m'n muis kwijt, wie kan hem vinden?" enzo snap ik dat die gesloten worden, maar hier was toch niks mis mee, dat jíj hem niet interessant vind da's jouw probleem, maar dan kunnen anderen hem nog wel interessant vinden!

Verwijderd

De mooie vrouwen en mooie mannen draad, die heeft inmiddels ook al tig delen, en daar komt ook heus geen interessante conclusie uit hoor |:(.

edit:

Of de "doet jouw kat dat ook?" draad, waar het dus gaat of de katten van anderen ook blokjes kaas eten enzo. Nou, daar zal even een interessante eindconlusie uitkomen! |:(

Verwijderd

het begint nu nogal veel op een ' ik vind het niet interessant, dus sluit ik het maar' achtige sfeer lijken. Dat soort onderwerpen draagt geen flame-risico met zich mee en er werd best wel zinnig gediscussierd.

• mvds
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Ik heb ook geen problemen met die draad, daarom heb ik hem ook niet gesloten. Het is alleen een beetje dubbelop aangezien er exact dezelfde vraag werd gesteld en er waarschijnlijk ook exact dezelfde mensen dezelfde dingen zouden gaan zeggen. We waren er al uit dat je gewoon lekker moet doen waar je zin in hebt. Daar kan je lang over lullen of niet...

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Al IS het onderwerp al eerder aangeroerd, en toen afgesloten.
Blijkbaar wordt het nog steeds interessant gevonden, want er werd genoeg gereplyt.
Er zijn dus ladingen GoT'ers die WEL over het onderwerp willen praten, en er is een modje, die het niet meer zo interessant vind, en het dus maar sluit.

Hier gaat dus de eigen mening van een modje boven de eigen meningen van ladingen GoT'ers.

Ik dacht dat de modjes er waren om het niveau te bewaren, niet om lekker de baas te spelen.

Als het onderwerp toch interessant gevonden wordt, en het heeft niet een duidelijk te laag niveau, wie is een modje dan om te bepalen dat het dicht moet???
Zo zit je als modje GoT te verzieken.
Pagina: 1