Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HP Dv6-6171ED Beats audio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb pas geleden de dv6-6171ED Met beatsaudio gekocht van HP.

Hier zou toch een heel scherp en zuiver geluid uit moeten komen zou je denken? Nou is het zo dat het geluid vrij onscherp is en afentoe krakend.. is het een fabrieksfout of hebben meer mensen hier last van en is beatsaudio op een hp laptop helemaal niet zo goed als verwacht?

Ook is de voorrand niet 100% vast gelijmd hier zit een dunne spleet tussen en zit deels een beetje los, is dit normaal bij deze modellen?

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Het is en blijft een laptop... al moet ik zeggen dat uit mijn XPS 17 een verbazingwekkend goed geluid komt. Misschien even ergens in een winkel een muziekje draaien op zo'n zelfde apparaat om te vergelijken.

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10 12:31
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:31:
Ook is de voorrand niet 100% vast gelijmd hier zit een dunne spleet tussen en zit deels een beetje los, is dit normaal bij deze modellen?
dit lijkt me niet helemaal normaal, al is het beoordelen zonder foto lastig ;) .
het geluid van een laptop is en blijft altijd mager. misschien dat je nog iets met de equalizer kan spelen dit wil nog wel eens wonderen verrichten op een laptop, maar het geluid blijft mager zolang je er geen speakers of koptelefoon op aansluit.

en dat er beats audio in zit zegt niets, dit plakken ze er alleen maar op als beter verkoop argument. alle latop fabrikanten doen tegenwoordig zoiets.

[ Voor 11% gewijzigd door dezejongeman op 20-02-2012 13:12 . Reden: info toevoegen ]

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:31:
Heb pas geleden de dv6-6171ED Met beatsaudio gekocht van HP.

Hier zou toch een heel scherp en zuiver geluid uit moeten komen zou je denken? Nou is het zo dat het geluid vrij onscherp is en afentoe krakend.. is het een fabrieksfout of hebben meer mensen hier last van en is beatsaudio op een hp laptop helemaal niet zo goed als verwacht?

beats by dre is als geheel 1 grote marketing troep die jammer genoeg helemaal onze strotten in word geduwd..

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Beats = marketing onzin. Je betaalt voor de sticker, er komt geen kwaliteitscontrole aan vooraf.

Wil je goed geluid, dan kan je een XPS 15 of 17 kopen. daar komt voor laptopbegrippen subliem geluid uit. Voor de rest: koop maar een speakersetje.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:08

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wij hebben thuis dezelfde laptop. Toen ik deze kocht dacht ik "Beats headphones klinken zelf ook maar matig, dat zal wel marketing rommel zijn" en dat bleek ook waar. Het geluid is best blikkerig inderdaad. Misschien een leuke tip: je kan via het beats audio centrum (ofzoiets) equalizer instellen. Als je daar wat mee prutst, minder hoge tonen en meer lage tonen, dan komt er wel redelijk (lees: beter) geluid uit.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Bij mijn HP laptop kwam er eerst ook dramatisch geluid uit, uiteindelijk in audio instellingen 'geluidsverbetering' ofzo uitgeschakeld, werd het een stuk beter van. Al blijft het gewoon redelijk slecht uit een laptop.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:31
Hier dezelfde ervaring op een HP DV6-6B75ED, maar goed, ik heb hem niet voor het geluid gekocht. Vandaag binnen gekregen, maar het geluid komt duidelijk van rechts uit de balk boven het toetsenbord. Sterker nog, van links komt helemaal géén geluid. Is dit normaal?

Gezien het ontwerp zou ik toch verwachten dat die hele balk geluid moet geven.
Pagina: 1