component met internet radio en cd-speler

Pagina: 1
Acties:

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
Heb een versterker met wat aardige luidsprekers staan en een platenspeler waar ik zeer gehecht aan ben. Echter zijn m'n tuner en cd-speler componenten echt aan vervanging toe. Wat ik het liefst zou willen, is een component met internet radio en cd-speler. Maar ik kan zoiets maar niet vinden. Wel heel veel microsetjes, maar die zijn niet goed aan te sluiten op een versterker en ik wil geen extra luidsprekers. Heeft iemand een idee of er zoiets bestaat als een component waar niet alleen internet radio, maar ook een cd-speler (en met een beetje geluk zelfs USB) op zit? Zeg maar gerust zoiets als dit: http://reviews.conrad.nl/...-4427-reviews/reviews.htm

Maar dan met ook nog een cd-speler erop.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:47

DjVe

Hatsaflats!

Een echte CD speler met internet radio, bestaat naar mijn weten niet. Je kan kijken naar een blurayspeler met een internet radio optie (via een app). Maar Wat heb je nu staan qua componenten?

[ Voor 21% gewijzigd door DjVe op 20-02-2012 11:49 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-01 18:46

job

Je zou eens kunnen kijken naar de mediaplayers van dune.
Dan heb je echter wel een product wat veel meer kan dan wat jij wilt.

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
DjVe schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:30:
Een echte CD speler met internet radio, bestaat naar mijn weten niet. Je kan kijken naar een blurayspeler met een internet radio optie (via een app). Maar Wat heb je nu staan qua componenten?
platenspeler, cd-speler en een microset die via koptelefoonuitgang is aangesloten op versterker voor radio en usb

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
job schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:35:
Je zou eens kunnen kijken naar de mediaplayers van dune.
Dan heb je echter wel een product wat veel meer kan dan wat jij wilt.
dan heb je het over zoiets?
http://www.wifimedia.eu/catalog/hdidunehdmax-p-1476.html
maar voor zover ik kan zien heeft geen van die dune-kasten wifi.. en dan wordt het bekabeling verhaal wel een beetje ingewikkeld

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
DjVe schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:30:
even zitten zoeken naar blurayspelers en ik zie idd interessante spelers die cd kunnen afspelen en over wifi beschikken. maar dan moet ik zeker de speler op een televisie aansluiten om hem als internet radio te kunnen gebruiken ivm bediening, of niet?

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:47

DjVe

Hatsaflats!

assass schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:17:
[...]

even zitten zoeken naar blurayspelers en ik zie idd interessante spelers die cd kunnen afspelen en over wifi beschikken. maar dan moet ik zeker de speler op een televisie aansluiten om hem als internet radio te kunnen gebruiken ivm bediening, of niet?
Jup!
Pagina: 1