Toon posts:

Storing Vodafone Utrecht sinds 15 februari

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds afgelopen woensdag 15 februari ervaar ik regelmatig uitval van zowel 2G als 3G op het Vodafone netwerk in Utrecht. Dit is voornamelijk in het postcode gebied 3511/3512 (Centrum).

Aangezien we binnen ons hele bedrijf gebruik maken van Vodafone, is dit erg vervelend.

Het gebeurd regelmatig dat het toestel op "No service" springt (iPhone 4S), en dat dit dan ongeveer een uur aanhoudt.

Ik heb al contact gehad met Vodafone, en die geeft aan dat er een storing is in dit postcodegebied. Onze telecom reseller geeft aan dat er een landelijke storing is op het Vodafone netwerk, en dat deze problemen daarom optreden.

Zijn er meerdere mensen die dit probleem ook ervaren, want ik heb nu meer geen bereik, dan wel, en een zinnig antwoord vanuit Vodafone krijg ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 13:50
Hoi, Ik heb sinds 15 februari idd ook problemen.
Echter nu 21-2-2012 doet hij helemaal niets meer
ik kan niet meer bellen of gebeld worden.

vreemd genoeg heb ik vanochtend wel zitten smsen in de trein zonder problemen en nou opeens kapot :s

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 11:26
Ik zat afgelopen vrijdag in de trein op CS, en toen viel het weg (had eerst wel verbinding) dacht eigenlijk dat het een eenmalig iets was (of vanwege de drukte op CS).

Toen ik ongeveer bij lunetten was kreeg ik weer een normale verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 13:50
Ik ben er inmiddels achter dat je als je schakeld naar het GSM netwerk er geen problemen zijn.
Het lijkt er dus op dat vodafone in het centrum van utrecht echt problemen heeft.
leuk dat ze dat zelf niet zien.....

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De storing is nog steeds aanwezig, en speelt nu bijna 1 week.

Ik heb contact opgenomen via de telefonische klantenservice maar ook via Twitter en Facebook, maar krijg overal te horen dat ik maar geduld moet hebben.

Een storing van 1 week valt naar mijn mening toch onder een wanprestatie?

Verwijderd

Topicstarter
De storing is inmiddels verholpen.

Ik heb van Vodafone een compensatie van €25 gekregen op mijn volgende factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch maar even een brief gestuurd naar de afdeling SSV binnen Vodafone omdat het nog regelmatig voorkomt dat ik zowel geen 2G als 3G bereik heb in Utrecht.
Pagina: 1