3CX telefoontoestel nummer niet meegezonden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

Topicstarter
Gebruik van een telefoon-provider in combinatie met 3CX.
Baas werkt thuis.
Als collega's hem bellen met VERKORT nummer dan krijgt de baas in zijn telefoon alleen het algemene nummer van het kantoor te zien.
Hij ziet dus niet het toestel nummer in de oproep wie hem gebeld heeft, alleen het algemene nummer van de zaak.

Hoe kan dit ingesteld worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Het nummer dat meegezonden wordt geld vanaf de telefooncentrale/buitenlijn, dus het klopt dat je baas alleen het algemeen nummer ziet.
Als je allemaal een ander EXTERN nummer zou hebben, zou het wel werken, maar dan heb je ook zoveel buitenlijnen...
Of je een nummer mee kunt sturen staat in de handleiding! Maar je doet je nick wel eer aan...
Welk systeem van 3CX, welke provider, werlke telefoons??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

Topicstarter
3CX 10.0.22686.2297 met Cisco IP Phones SPA504G
Met een provider die de trunk beheert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:42
als ik het zo hoor lijkt t alsof t toestel zich niet registreerd bij 3cx maar bij de voip provider, en dat het verkorte kiesnr gewoon een shortcut is naar een direct nr wat je baas op z'n toestel heeft.

En dan belt bedrijf gewoon naar buiten, naar het nummer van de baas (dus geen interne extensie). Vermoedelijk is on-net verkeer gewoon gratis, dus kostentechnisch maakt dat niet uit.

Geef eerst eens wat meer info, nu is het gewoon gissen. Is de extensie van je baas online in 3cx? (of zit ie daar dus niet op?)