Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een headset, die ik kan gebruiken voor mijn xbox, mijn pc en om gewoon muziek mee te luisteren. Mijn budget ligt rond de €65,-. Er zijn zoveel headsets op de markt, maar nergens staat waar je hem nou precies voor kan gebruiken. Het is fijn als je de microfoon eraf kunt halen, omdat ik hem ook veel zal gebruiken om alleen muziek te luisteren. Daarnaast is het fijn als hij er een beetje leuk uitziet.

Post hier als je een goede weet, of als je weet waaraan je kunt zien of je een headset voor je xbox en je pc kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Ik heb vorige week de Creative SoundBlaster Tactic3D Sigma gekocht. Het geluid is echt super. Ik gebruik hem hoofdzakelijk voor games en dan vooral met Battlefield 3 via TeamSpeak. Ik moet zeggen dat ik zelfs meer geluiden via de headset hoor dan via mijn Logitech boxjes (misschien zegt dat ook wel wat over de boxjes).

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1291194353.jpeg

€ 57,98 bij de MyCom

Staat ook op Pricewatch. Hoe je Pricewatch in een post moet plaatsen weet ik niet ;) .

Reviews (Tweakers)

[ Voor 22% gewijzigd door DPhoenix op 20-02-2012 08:56 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DPhoenix schreef op maandag 20 februari 2012 @ 08:53:
Ik heb vorige week de Creative SoundBlaster Tactic3D Sigma gekocht. Het geluid is echt super. Ik gebruik hem hoofdzakelijk voor games en dan vooral met Battlefield 3 via TeamSpeak. Ik moet zeggen dat ik zelfs meer geluiden via de headset hoor dan via mijn Logitech boxjes (misschien zegt dat ook wel wat over de boxjes).

[afbeelding]

€ 57,98 bij de MyCom

Staat ook op Pricewatch. Hoe je Pricewatch in een post moet plaatsen weet ik niet ;) .

Reviews (Tweakers)
Weet je zeker dat hij het doet op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als ie gewoon een jack-aansluiting heeft (2 om precies te zijn, één voor de mic en één voor de headphones) dan weet ik niet waarom hij het niet zou doen?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, ik zag hem net op een site staan, waar xbox 360 compitabiliteit werd vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. 'Dump-hier-je-suggesties-topics' zijn niet de bedoeling dus lees je aub eerst even in en ga zelf ook op zoek naar mogelijke oplossingen (er zijn onlangs al 3-4 van zulke topics voorbij gekomen).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1