Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 23:59
Hallo

Door de aankoop van een nieuwe tv konden we voor 70€ een tweede playstation kopen. Natuurlijk deden we dit omdat we de ps3 ook als bluray speler gaan gebruiken voor films etc.

Nu zit ik met een probleem. Op de playstation 3 die we al hadden hebben we verschillende games zoals fifa, call of duty en battlefield 3. Is het mogelijk om die games ook online te spelen op de nieuwe playstation?
Ik heb bijvoorbeeld problemen bij battlefield 3. Op de oude playstation heb ik het expansion pack geïnstalleerd, maar bij de nieuwe playstation kan ik dit niet downloaden. (onder het zelfde PSN-account).

Mijn vraag: Kan ik alles wat op ik de oude playstation kan, ook op de nieuwe (online gamen en bv expansion packs downloaden)?

Alvast bedankt.

Stef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is afhankelijk van de download. veel games/packs kan je met dezelfde account meermaals op verschillende ps3's downloaden maar voor sommigen moet je dan weer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BIj games die een "licentie" nodig hebben om online te spelen (fifa etc.) kan het niet, aangezien je die licentie maar 1x kan activeren op een PSN account. Je kan wel met je PSN account inloggen op je nieuwe PS3 en fifa starten, maar niet op beide ps3's tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 23:59
Oké bedankt GetBack en mvantimmeren.
Dat het op beide playstations niet tegelijk kan wist ik, en dat maakt me niet uit.
Zodadelijk me eens mee bezig houden om te zien of ik het werkend krijg.

Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
Volgens mij moet het gewoon kunnen hoor.
Voorheen kon je downloads op 5ps3's zetten, vanwege misbruik is dat terug gezet naar 2 ps3's.
Sommige games kon je tegelik spelen op meerdere console's een boel andere niet.

Ik heb trouwens geen idee of ze voor AAA titels andere afspraken hebben moeten maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Sinned123 op 20-02-2012 18:58 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 11:52
Sommige extra content is inderdaad niet toegankelijk op de andere PS3. Denk aan online passes voor Uncharted3, Battlefield3, etc.

Daarnaast zijn sommige savegames ook gebonden aan de PS3 waarop je hebt gespeeld, de enige manier om deze ook op de andere PS3 toegankelijk maken is via Plus wat dus €49,95 per jaar kost.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik heb ook twee PS3's en ik kan zo'n beetje alles op allebei spelen zolang ik maar het zelfde account gebruik. Savegames e.d. kan je tegenwoordig vaak niet meer overzetten.
Pagina: 1