Ik ga binnenkort alleen wonen, en wil dus een zo goed mogelijk netwerk thuis hebben. Momenteel zit ik met een Linksys TL-WR1043ND thuis bij de ouders.
Wat gaat mee naar m'n nieuw appartement:
Desktop
Motorola Defy+
Samsung Galaxy Tab
Panasonic toughbook
Synology Nas
Printer
Al deze apparaten ondersteunen wireless N, wat ik hier thuis nu al gebruik.
Het is de bedoeling om een snel netwerk aan te leggen, en waar mogelijk bedraad. Is de switch in de TP-link goed genoeg om mijn NAS en de desktop te verbinden, en stabiel te zijn. De router zou ik gerust opnieuw kopen, omdat ik erover tevreden ben, en omdat hij niet bijster duur is.
Ik zou dus mijn desktop bedraad op de router aansluiten, samen met de NAS, en de printer in de NAS steken, zodat ik vanop al mijn apparaten kan printen.
Zijn er dingen die beter kunnen of die jullie anders zouden doen?
Wat gaat mee naar m'n nieuw appartement:
Desktop
Motorola Defy+
Samsung Galaxy Tab
Panasonic toughbook
Synology Nas
Printer
Al deze apparaten ondersteunen wireless N, wat ik hier thuis nu al gebruik.
Het is de bedoeling om een snel netwerk aan te leggen, en waar mogelijk bedraad. Is de switch in de TP-link goed genoeg om mijn NAS en de desktop te verbinden, en stabiel te zijn. De router zou ik gerust opnieuw kopen, omdat ik erover tevreden ben, en omdat hij niet bijster duur is.
Ik zou dus mijn desktop bedraad op de router aansluiten, samen met de NAS, en de printer in de NAS steken, zodat ik vanop al mijn apparaten kan printen.
Zijn er dingen die beter kunnen of die jullie anders zouden doen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 19:28 ]