Tja - geen idee hoe ie werkt. Als je denkt dat het een schakelaar is, kan je er een lichte autozekering (zo'n platte - gebruik ik in mijn dyson stofzuiger als vervangende schakelaar nadat die overleed) tussen zetten als brug, heb je nog enige zekering in geval het iets anders is. Dat gezegd hebbende - ik heb 0,0 ervaring met deursluitingen van wasmachines en zo'n dyson is net iets duurder dan gemiddeld, dus om te experimenteren zou mij te link zijn.
Maar de draden kunnen los, heb je al iets kunnen doormeten? Zit er iets van weerstand tussen (met de stekker uit het stopcontact voor enige tijd)?
edit: Lees nu pas je omschrijving goed:
Ik heb een dyson cr01 waarbij het sluit systeem van de buitendeur niet meer werkt
Bedoel je dat ie niet meer sluit, of dat ie wel sluit maar niet meet dat ie niet sluit? Dat maakt nogal uit (ook vwb dweilen).
Als ie electronisch sluit zouden die drie draden kunnen duiden op de deursluiting, zodat ie de magneet twee kanten op kan schieten, dit is natuurlijk ook in de bovenliggende electronica te doen.
Staat het onderdeel niet gewoon op ebay overigens? Daar haal ik veel witgoed onderdelen vandaan, incl Dyson.
[
Voor 33% gewijzigd door
franssie op 19-02-2012 17:39
]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar