Gisteren heb ik mijn iPod Touch in het water laten vallen. Na hem in de rijst te hebben gelegd voor een dag deed 'ie het vandaag wonderlijk gewoon weer, op één ding na: het geluid 'bestaat' niet meer. Of er nou wel of geen oordopjes inzitten, de volumebalk komt niet in beeld bij de iTunes-app, de volumeknop doet niets meer, en bij apps als Spotify staat 'Geen volume beschikbaar'.
Om het allemaal nog wat mysterieuzer te maken lijkt het geluid het echter soms wél te doen. Als ik m'n iPod een paar minuten met rust laat en vervolgens unlock krijg ik wel nog gewoon het klikgeluidje voor de unlock, en zie ik een seconde of twee de volumebalk in de iTunes-app voor hij weer verdwijnt. Wat kan ik hieraan doen?
(Het gaat om een iPod Touch 2G die loopt op iOS 4.2.1, overigens)
Om het allemaal nog wat mysterieuzer te maken lijkt het geluid het echter soms wél te doen. Als ik m'n iPod een paar minuten met rust laat en vervolgens unlock krijg ik wel nog gewoon het klikgeluidje voor de unlock, en zie ik een seconde of twee de volumebalk in de iTunes-app voor hij weer verdwijnt. Wat kan ik hieraan doen?
(Het gaat om een iPod Touch 2G die loopt op iOS 4.2.1, overigens)