Ben al flink op zoek geweest naar een app die je android screen kan streamen via dlna naar bijv je tv. Is daar al de mogelijkheid toe? Philips heeft wel een applicatie om dat vanaf windows 7 te doen, maar voor android ben ik ze nog niet tegen gekomen. Iemand wel?
Wat wil je dan precies doen? Er zijn namelijk wel genoeg apps die een DLNA server op je telefoon kunnen opzetten zodat je foto's, video's en muziek kunt delen naar je televisie.
Daar ben ik inderdaad van op de hoogte, maar ik zou graag de live desktop van bijv mijn browser willen streamen naar mijn tv via dlna.
Ik kan geen app vinden, maar weet je wel zeker dat je zoiets wilt? Je televisie heeft neem ik aan een resolutie van 1920x1080 (full hd) terwijl jouw telefoon waarschijnlijk een 800x480 (of vergelijkbare) resolutie heeft. In 1920 pixels past ongeveer 2.5 keer 800 pixels (en 480 2.25x in 1080), dus alles wordt flink opgeblazen.
Mij zou dit ongewenst lijken en ik zou dan eerder dan voor de eventuele ingebouwde browser kiezen of eventueel een pc aan de tv of tablet.
Mij zou dit ongewenst lijken en ik zou dan eerder dan voor de eventuele ingebouwde browser kiezen of eventueel een pc aan de tv of tablet.
Nja het lijkt mij mooi als je gewoon even snel een aantal fotos, facebook of internetpagina op je tv kan laten zien via je telefoon of tablet zonder helemaal een hdmi kabel te moeten gebruiken.