Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Excel werblad op twee schermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb even een vraagje waar ik zelf niet uitkom.
We hebben voor de sport club een excel document gemaakt voor een toernooi. Op het ene veld voer je de poule en deelnemers in en dan op het andere werkblad komt het speel schema en uitslagen. Nu willen we werkblad 1 op het eerste scherm weer geven en de uitslagen op het andere scherm maar als ik in scherm 1 iets wijzig moet dat direct doorgevoerd worden naar het tweede scherm. dus volgens mij moet het in het zelfde document en niet twee keer het document openen. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel anders dan hoor ik het wel.
Met vriendelijke groet,
Jp

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Koppelingen maken tussen 2 documenten? Document1 op scherm 1, document2 op scherm2. Klaar

https://discord.com/invite/tweakers

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Je zou Excel kunnen maximaliseren, mits je de dual screen setup als één monitor behandeld. Anders moet je Excel gewoon groot stretchen in plaats van maximaliseren. Daarna kun je gebruik maken van het Venster-ribbon om de werkbladen naast elkaar te weergeven. Microsoft legt dit erg goed uit overigens :).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de hulp ik denk dat het zo wel zou moeten lukken. hoe ziet evt. zo'n koppeling eruit tussen document 1 en document 2?
gr

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:30:
Bedankt voor de hulp ik denk dat het zo wel zou moeten lukken. hoe ziet evt. zo'n koppeling eruit tussen document 1 en document 2?
gr
Die vraag is nogal breed. Waar loop je vast als je het gewoon probeert?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het document nu niet voor me maar ik zal er is op gaan zoeken op google als het niet lukt dan laat ik het nog wel weten.
gr

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je kan cellen van het ene document gewoon linken naar het andere document. Basic Excel kennis vereist ...

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1