afstandsbediening voor PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abxcrack
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 07:24
Hallo,
ik weet niet goed in welk forum ik dit moet posten maar ik zoek een afstandsbedieningen voor mijn PC (winamp en spotify harder/stiller, volgend/vorig nummer ...)

Heb hier http://tweakers.net/pricewatch/cat/565/afstandsbedieningen.html afstandsbedieningen gevonden maar hoe zie ik als die voor computer zijn of niet?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:31
Je zit in de verkeerde categorie te kijken. Dat zijn namelijk universele afstandsbediening. Je moet namelijk in de categorie invoerapparatuur gaan zoeken.

Echter zijn die afstandsbedieningen nieuw niet zo goed meer te vinden. Kijk daarvoor in de V&A, Marktplaats of eBay en zoek eens naar "Media center remote" of iets dergelijks. Ook zou je kunnen kijken op DealExtreme daar hebben ze genoeg afstandsbedieningen voor de pc voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abxcrack
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 07:24
ok bedankt ik kijk eens op dealextreme is die kwaliteit iets? +-15euro voor een is wat weining niet? :)

raar dat het hier niet meer nieuw te vinden is
grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
abxcrack schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:30:
ok bedankt ik kijk eens op dealextreme is die kwaliteit iets? +-15euro voor een is wat weining niet? :)
Als jij hen liever 30 euro betaalt omdat dat het idee geeft dat een product er beter op wordt, vinden ze dat ongetwijfeld goed. :+

Edit:
Ow ja, nog inhoudelijk: de reden dat ze niet veel in de PW staan, is omdat ze niet (als vergelijkbare artikelen) door de aangesloten retailers aangeboden worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Kraan op 20-02-2012 08:58 ]

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?