2X zelfde naam

Pagina: 1
Acties:
  • 429 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 07:24
Allereerst wil ik me verontschuldigen als dit al eerder is gepost of dat ik dit verkeerd heb gepost, ik heb het nergens anders kunnen vinden. Ik kon ook zo gauw niet op een goede naam komen voor het topic ;)

Iedereen op Tweakers weet wel dat Apple sinds Mac os x 10.0 katten gebruikt voor de namen. Dit is natuurlijk geen probleem omdat er genoeg katachtige rondlopen op deze aarde om 10 versies van mac os x uit te brengen.

Ik neem ook aan dat iedereen weet dat Apple een aantal dagen geleden os x 10.8 mountain lion heeft uitgebracht. Op het eerste oog lijkt dit weer een goede keuze van een katachtige voor een naam maar schijn bedriegt. Een andere naam voor een Bergleeuw is namelijk een poema, en apple heeft de naam Puma al eens gebruikt in Mac os x 10.1

Met andere woorden: Apple moet z'n huiswerk eens wat beter maken :P

[ Voor 4% gewijzigd door yesjohn op 19-02-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb je tip doorgebeld naar de Apple helpdesk en ze hadden het inderdaad niet gezien. Als bedankje heb ik een iPad2 64GB gekregen en ze gaan een nieuwe naam verzinnen. Mijn suggestie was King of the Jungle, aangezien dat een leeuw is en ik de volgende keer dus weer een gratis goody krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
Ze gaan de volgende versies cougar, mountain cat, catamount en panther noemen :) Wikipedia: Cougar

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:38
Obvious trolls are obvious... Strekking van hun verhaal: so -freakin'- what?
Het is maar een naam die de ene van de andere versie moet onderscheiden. Puma =/= Mountain Lion (Het beest is dat misschien wel, soit) en dus is er een duidelijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 07:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Jammer alleen dat Puma de bovenliggende genus is waar de Cougar (Mountain Lion) een ondersoort van is.
Een Mountain Lion is een Puma, en Puma hoeft geen Mounton Lion te zijn ;)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik denk dat je het beste Apple zelf via hun feedback formulier op de hoogte kunt stellen van deze grove fout. Lijkt met niet dat ze dit forum doorlezen. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.