Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

File syncing service inc syncen met andere accounts

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 13:20

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een file syncing service zoals Dropbox, SpiderOak etc. Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar geen een voldoet aan mijn eisen van wat ik tot nu toe heb gevonden. SugarSync niet, Mozy niet, SparkleShare niet etc. Wat ik zoek:

- Mogelijkheid om zelf te kiezen welke mappen worden gesynced
- Mogelijkheid om een gekozen map te syncen met een andere user. Meeste services, als ze syncen ondersteunen, ondersteunen dat alleen tussen diverse apparaten van dezelfde account. Van alles wat ik heb gezien kan alleen Dropbox dit.
- Lokale Windows dekstop client, Linux client is een pré

Meer functies zijn ook welkom, zoals filters e.d. Ook is het welkom als het software is die zelf te hosten is. SparkleShare (weet niet of die punt 2 wel kan) lijkt interessant maar heeft geen Windows client. SpiderOak is qua beveiliging dan weer interessant omdat er echt niemand anders bij kan dan jijzelf. Dus wie o wie weet welke software voldoet aan mijn eisen?

Overigens weet ik niet zeker of dit in het juiste forum staat; het gaat om een online service maar daar is geen forum voor en het heeft ook te maken met software, daarom hier geplaatst :P

[ Voor 5% gewijzigd door JT op 19-02-2012 13:24 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Anyone?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
rsync?

Linux Client , Windows Client. kan je zelf hosten. Volledig te configueren.
Kan eventueel in de cloud gehost worden....

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Allemaal commandline volgens mij? Was eigenlijk meer op zoek naar iets met een GUI, maar bedankt :)

Ecodan warmtepomp

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Probeer Wuala eens. Dat voldoet, volgens mij, aan je wensen.

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dropbox kan selectief syncen (Preferences -> Advanced -> Selective Sync), kan sharen met andere dropboxers en heeft een Windows/Mac/Linux client.

Daarmee voldoet ie toch aan je eisen?

Pak dan trouwens gelijk mijn Dropbox referer linkje, dan hebben we beide 250MB extra :)

[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 22-02-2012 11:11 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1