Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• StrongArmLance
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16-11 15:20

FIFA Street

Na 3 vrij succesvolle delen van FIFA Street (FS), heeft EA besloten een reset van de serie uit te voeren.
FIFA Street ging natuurlijk om je tegenstander gek te tikken en wat leuk tricks uit te voeren, er was alleen plaats voor trucjes en hoge passjes.
Ruimte voor wat tactiek was er niet, lekker oppervlakkig vermaak, leuk voor een korte periode.
EA probeert dit beeld van FS te veranderen en voert een reset uit, waar ze de serie volwassener neer proberen te zetten.
Dit is ze, naar mijns inziens aardig gelukt, FS ziet er een stuk minder cartoony uit en er zijn, eindelijk, meer teams beschikbaar.
De teams uit de beste competities zitten er in; Spanje, Engeland, Duitsland, Italië en Frankrijk. Helaas, Nederland mist. Overigens wel begrijpelijk want ik zie niet iedere speler van een eredivisie club ook maar 1 trucje uitvoeren.
Het nationale team Nederland overigens wel.

Wat overigens ook niet misselijk is, zijn de Physics van FIFA 12, dus de botsingen en verdedigen en het dribbelen zit er in. Het is nog lang geen FIFA 12, maar het voelt in ieder geval realistischer aan.

Ook leuk is dat er veel verschillende modes zijn.
Bijvoorbeeld
Panna mode: Je scoort alleen met een panna.
Last man standing: (Argentinië - Spanje filmpje) De goals zijn kleiner en bij elke goal -1 speler.

Release Date: OUT NOW
Platform: PS3 & XBOX360

Inhoudsopgave

FIFA Street
Inhoudsopgave
Fifa Street "overview"
Trailers en Screenshots
Fouten

Fifa Street "overview"

Originele tekst:
From the creators of the award-winning EA SPORTS FIFA Football franchise, and inspired by street football styles and stars from around the world, FIFA Street is the most authentic street football game ever made. Enjoy a unique and fun experience where everything from the environments to the gear to the music is true to the sport and its culture.

Whether performing one panna after another without breaking a sweat the way the game is played in Amsterdam, or a physical, fight-for-possession style the way players compete in London, fans will enjoy a superior fidelity of ball control and responsiveness than anything ever experienced. Plus, for the first time ever, utilize aerial skills to maneuver past opponents, an all-new sophisticated wall-play mechanic and over 50 brand new spectacular skill moves.

--

FIFA Street is meest authentieke straatvoetbalgame ooit, geïnspireerd door straatvoetballers uit de hele wereld. De game is ontwikkeld door Gary Paterson, de bekroonde Creative Director van FIFA.

Speel op straat met echte straatvoetbalsterren, voetbaliconen zoals Wayne Rooney of zet jezelf in de game. Je kunt overal spelen; van Amsterdam tot de stranden van Rio de Janeiro. Dankzij de revolutionaire Player Impact Engine van FIFA 12, met het compleet nieuwe ATTACK-dribbelsysteem, levert FIFA Street een arsenaal aan ongekende dribbelmoves en twee keer zoveel skillmoves als in FIFA 12.

Ga de uitdaging aan en stort je in een strijd waarin winnen niet genoeg is. Zet je tegenstander compleet voor schut in een-tegen-een wedstrijden, maak handig gebruik van de muren, de compleet nieuwe spring-skillmoves en de precisiepasses.

Je kunt ook op verschillende manieren online en offline tegen je vrienden spelen: in teams van 5 of 6 spelers, zaalvoetbal, aangepaste wedstrijden en nog veel meer. De komende maanden maken we nog meer speltypen en online functies bekend.

Trailers en Screenshots

Filmpje van EA:

Matches:

2v2 Barça - Real

4v4 Argentinië - Spanje, steeds 1 minder.

4v4 Toronto - Whitecaps

Vrij laagdrempelige trucjes at first:

Stukje over de venues:

Gameplay van Gamespot:

Een tour door de demo:

Fifa Benelux, afkomstig van Tweaker Vinom

Screenshots:

Fouten

Foutjes in de tekst? DM, of reactie.

RELEASE: OUT NOW

Kristan

p.s. dank aan hardcoresmurf

StrongArmLance wijzigde deze reactie 19-04-2012 17:35 (17%)

#vote

• StrongArmLance
De TS zal bijgewerkt worden als er meer gameplay video's beschikbaar zijn of als er gamemodes toegevoegd worden etc.

Ik vind het zelf een vooruitgang, alleen in de filmpjes ziet het er nog een beetje 'clumsy' uit.
Wat vinden jullie?

StrongArmLance wijzigde deze reactie 20-02-2012 10:41 (32%)

#vote

• ratsja
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 12:45

ratsja

bi polair

Denk dat het met het "clumsy" gehalte in de release wel mee zal vallen.
Iets wat ik wel hoop is dat je ook kan voetballen zonder al die gekke trukjes.
Zeker bij de zaalvoetbalmodes ga ik hier wel van uit, een passing game en
schieten van afstand.

• StrongArmLance
Ik hoop het, dat vond ik ook het nadeel van de vorige delen, het lukte wel, maar het zag er niet uit.
Daarnaast hoop ik ook dat normaal passen en schieten kan, dat passen in de vorige delen vond ik echt dramatisch. Je kreeg er geen punten voor en de passes kwamen vaak niet eens aan.

#vote

• Baatje
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 20-09 19:38
Ik hoop dat er ook meer nadruk op "normale" passing komt dan te veel arcade gameplay. Maar ja dat zullen we pas merken als we de game hebben. Zie best wel naar deze game uit. Gewoon verstand op nul en lekker ballen.

Jammer dat er geen Vita versie komt. Had voor mij echt een reden geweest voor een vroege Vita aanschaf.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• ratsja

ratsja

bi polair

We zullen het morgen zien.
Te downloaden voor de XBOX tussen 9:00 en 11:00 uur

• Baatje
Een demo? Alleen tussen 9-11?

• M0512
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20-11-2016
quote:
Ik heb ook even opgezocht het staat er toch echt. Althans dat lijkt erop (misschien wordt op die tijd de demo vrijgegeven) maar dan is ie nog na die tijd ook te downloaden.
bron http://www.fifabenelux.com/

M0512 wijzigde deze reactie 28-02-2012 01:00 (18%)

• ratsja

ratsja

bi polair

Tussen die tijd wordt ie inderdaad vrijgegeven.
Heb al een film gezien van duitsers op Youtube en die passen er wel op los

• Baatje
Nou goed nieuws dus! Wordt een zekere aanschaf dan!

• Baatje
Nou Demo binnen op de PS3, 5-a-side gespeeld en het is gewoon leuk. Zie er naar uit om de andere match types ook te spelen.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16-11 13:18

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren ook eventjes gespeeld. Zeer mooi gemaakt. Speelstijl etc is wel eventjes wennen (ook trick combinaties is ook aardig lastig als je hem de eerste keer aanzet). Demo speelde zich bij mij af in Amsterdam, met nederlandse commentator op de "tribune". Moet zeggen dat de game best wel de moeite waard was om ff te spelen.

Andere game modes zien er trouwens ook wel puik uit :)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Baatje
Ik ging vanmiddag bij mijn vaste game webshops kijken voor de prijzen en ik zag dat Fifa Street bij consoleshop.nl € 49,95 was. € 7 euro goedkoper dan bij nedgame. Dus ja keus is dan snel gemaakt.

• afca123
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 02-11 20:23

afca123

PSN Blasterus15

Nou, ik vind het minder fijn spelen, dan fifa street 2. De bal is erg lastig af te pakken. Schieten gaat altijd naast. Maar dit is nog de demo dus er kan nog veel veranderen, Maar ik koop hem op dit moment niet.

• lasharor
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16-11 19:09
Ik kreeg er een hoog fifa 09/10/11 gevoel bij en kreeg totaal niet het gevoel dat ik controle had zoals in fifa 12....

First Person View Drone racen!! - Ook meedoen? - Zelf proberen?

• StrongArmLance
quote:
afca123 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:29:
Nou, ik vind het minder fijn spelen, dan fifa street 2. De bal is erg lastig af te pakken. Schieten gaat altijd naast. Maar dit is nog de demo dus er kan nog veel veranderen, Maar ik koop hem op dit moment niet.
Er kan nauwelijks wat veranderen: 15-03-2012 als release date.
Dit is een eerdere versie, deze build was wss al klaar, de uiteindelijke versie waarschijnlijk wel beter, maar veel verschil zal het niet zijn.

#vote

• Xeros
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15-11 13:55
quote:
Ik denk dat je nog even moet wennen, want ik had na 5 min spelen al best snel door hoe je de bal moet afpakken. Het is idd wat lastiger maar is zeker te doen. En het schieten gaat bij mij eigenlijk vaker raak dan bij fifa street 2.

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01:25
FIFA Street (het origineel, 2 en 3) behoorlijk grijs gespeeld, nu is het de beurt aan FIFA Street (4). Het is leuk totdat je zelf en je tegenstander de zwaktes hebben gevonden in het spel, en het is afgelopen met het plezier als EA de zwakte's niet patched.

Toch ben ik positief, het is leuk om te doen, het ziet er best goed uit en ik wordt er blij van! Wel mis ik de DJ en de MC uit FIFA Street 3. FIFA 3 had wat mij betreft echt de sound! Maarja, ik beoordeel dit natuurlijk op de demo van nu.

Jumpman wijzigde deze reactie 02-03-2012 17:23 (6%)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• StrongArmLance
Ik vind het aan dit soort spellen zo irritant dat iets soms 'moet' gebeuren. Zoals in een filmpje speelde een speler de bal tegen een tegenstander aan met een trucje. De tegenstander zijn benen gleden opeens ietsje uit elkaar om de bal er door heen te lateb... Dan heb ik liever, hoe chaotisch ook, wat meer random events, stuiterende ballen etc.

#vote

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Ik vond fifa street 2 fijner spelen. Dan dit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StrongArmLance
quote:
afca123 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 23:15:
Ik vond fifa street 2 fijner spelen. Dan dit.
En waarom...? Omdat de trucjes makkelijker waren, het vermaak laagdrempeliger was etc.? Dat zorgt in het begin voor speelplezier maar begint om termijn te vervelen.

Beetje onderbouwing is misschien op zijn plaats.

#vote

Acties:
  • 0Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

quote:
kristan schreef op zondag 04 maart 2012 @ 10:30:
[...]

En waarom...? Omdat de trucjes makkelijker waren, het vermaak laagdrempeliger was etc.? Dat zorgt in het begin voor speelplezier maar begint om termijn te vervelen.

Beetje onderbouwing is misschien op zijn plaats.
Nee, ik vind het niet fijn aanvoelen. Alles gaat zo traag. Je kan niet meer een soort van schouderduw geven dat je zijn trucs tegen kunt houden. Nu moet je je gewoon voorbij laten spelen, want ze geven je anders toch een panna. Je scoort de goals heel erg makkelijk. 1x op rondje drukken en je hebt een doelpunt. Maakt niet uit van welke afstand hij zit altijd. Ik vond fifa street 2 dit wel hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StrongArmLance
quote:
afca123 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:30:
[...]

Nee, ik vind het niet fijn aanvoelen. Alles gaat zo traag. Je kan niet meer een soort van schouderduw geven dat je zijn trucs tegen kunt houden. Nu moet je je gewoon voorbij laten spelen, want ze geven je anders toch een panna. Je scoort de goals heel erg makkelijk. 1x op rondje drukken en je hebt een doelpunt. Maakt niet uit van welke afstand hij zit altijd. Ik vond fifa street 2 dit wel hebben.
Zeker weten?
Quote van jou eerder:
quote:
Ik zal het nog maar even aankijken met zo'n labiele emotioneel flexibele mening.

#vote

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19:12
Ik weet niet of het jullie boeit, maar afgelopen vrijdag waren we bij EA op het kantoor om de preview versie te spelen:

Note, dit is de eerst keer dat we het op deze manier doen, dus verwacht niet al te veel :P

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

quote:
kristan schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:40:
[...]

Zeker weten?
Quote van jou eerder:

[...]

Ik zal het nog maar even aankijken met zo'n labiele emotioneel flexibele mening.
En wat is hier verkeerd aan dan? Alleen dat ik zeg dat het nog kan veranderen bij het eerste bericht? Dat is toch ook zo. Maar daarna kreeg ik een bericht met dat er bijna niets aan het spel zou veranderen.

• StrongArmLance
quote:
afca123 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:15:
[...]

En wat is hier verkeerd aan dan? Alleen dat ik zeg dat het nog kan veranderen bij het eerste bericht? Dat is toch ook zo. Maar daarna kreeg ik een bericht met dat er bijna niets aan het spel zou veranderen.
Ja dat is ook zo, maar wat ik alleen niet begrijp is dat alle schoten naast gaan en daarna alles een goal is?

@vinom
Mooi filmpje hoor :)

StrongArmLance wijzigde deze reactie 06-03-2012 08:17 (3%)

#vote

• RRenken
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 16-05 00:17
Is de demo van fifa street 4 ook te spelen met 2 spelers? :D

• Emrulez
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 22-08 15:07
quote:
RRenken schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:48:
Is de demo van fifa street 4 ook te spelen met 2 spelers? :D
De PS3 versie in ieder geval wel.

Emrulez wijzigde deze reactie 08-03-2012 12:49 (6%)

• RRenken
quote:
Emrulez schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:50:
[...]

De PS3 in ieder geval versie wel.
Oh heerlijk! Vanmiddag even downloaden uit school hehe!

• StrongArmLance
quote:
vinom schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:49:
Ik weet niet of het jullie boeit, maar afgelopen vrijdag waren we bij EA op het kantoor om de preview versie te spelen:
[video]
Note, dit is de eerst keer dat we het op deze manier doen, dus verwacht niet al te veel :P
Ik heb hem in de ts gezet. :)
Als je dat niet wil even zeggen :D

#vote

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19:12
Prima hoor :)

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

quote:
kristan schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:16:
[...]

Ja dat is ook zo, maar wat ik alleen niet begrijp is dat alle schoten naast gaan en daarna alles een goal is?

@vinom
Mooi filmpje hoor :)
Als je van dichtbij op rondje drukt gaat ze er bijna altijd in 75 % kans. En van afstand lukt het bijna niet, Dat bedoelde k...

• StrongArmLance
quote:
afca123 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:43:
[...]

Als je van dichtbij op rondje drukt gaat ze er bijna altijd in 75 % kans. En van afstand lukt het bijna niet, Dat bedoelde k...
Dat kan al eerder verandert zijn. Ik neem aan dat ze niet op de dag van de demo de laatste build online hebben gegooid. Ik neem aan een versie van een aantal maanden terug. Dit is ook geen bèta, mensen kunnen dus (nauwelijks) bugs aangeven en verbeterpunten voorstellen. het was een demo, gewoon een kleine indruk. Ik neem aan dat EA het spel grondig heeft getest en daar zelf ook achter is gekomen, maar dat is afwachten.

#vote

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 01:00
Ik heb samen met Vinom gespeeld (ben ook te zien in het filmpje:P) en over dat 75% van de schoten in de DEMO er in gaat is gelukkig gefixed. Wanneer je op hard speelt (je hebt 3 moeilijkheidsniveau's) staat schieten op manual en is de AI dus beter, dan is scoren een stuk moeilijker geworden;)

FIFA Benelux Administrator

• StrongArmLance
quote:
MyUtd4Life schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:14:
Ik heb samen met Vinom gespeeld (ben ook te zien in het filmpje:P) en over dat 75% van de schoten in de DEMO er in gaat is gelukkig gefixed. Wanneer je op hard speelt (je hebt 3 moeilijkheidsniveau's) staat schieten op manual en is de AI dus beter, dan is scoren een stuk moeilijker geworden;)
Fijn dat we jullie hebben hier :)
Zijn er veel verbeteringen doorgevoerd?

#vote

• ratsja

ratsja

bi polair

Liggen de servers van EA bij jullie ook plat sinds gister ?

• alfonius
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08-11 21:18
quote:
ratsja schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:52:
Liggen de servers van EA bij jullie ook plat sinds gister ?
Ja, bij mij meldt hij ook niet meer aan.

• ratsja

ratsja

bi polair

Heb de full version gespeeld. Er zit geen tournament mode in.
Heel gebrekkig van EA om zoiets achterwege te laten.

• StrongArmLance
quote:
ratsja schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:40:
Heb de full version gespeeld. Er zit geen tournament mode in.
Heel gebrekkig van EA om zoiets achterwege te laten.
Dat is inderdaad heel triest, nu is er eigenlijk gewoon he-le-maal niets aan, behalve het occasional potje als afwisseling van fifa mét een vriend. Maar daar wil je geen 50 euro voor neertellen.

#vote

• ratsja

ratsja

bi polair

quote:
kristan schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:11:
[...]

Dat is inderdaad heel triest, nu is er eigenlijk gewoon he-le-maal niets aan, behalve het occasional potje als afwisseling van fifa mét een vriend. Maar daar wil je geen 50 euro voor neertellen.
Had inderdaad gehoopt dat er met Futsal een toernooitje op te zetten was.
Moeten maar een excel - sheetje maken, waarmee een random poule indeling te maken is
voor 8 16 24 en 32 teams, alleen gaat mijn excel kennis niet zover :S

• StrongArmLance
quote:
ratsja schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:27:
[...]

Had inderdaad gehoopt dat er met Futsal een toernooitje op te zetten was.
Moeten maar een excel - sheetje maken, waarmee een random poule indeling te maken is
voor 8 16 24 en 32 teams, alleen gaat mijn excel kennis niet zover :S
Dat wordt youtuben :)
Nee, maar tournooitjes is toch wat je als een van de eerste dingen in een voetbal spel propt, na de bal?

En zo'n carreer mode wel? Met precies het zelfde concept als 1,2 en 3?

#vote

• ratsja

ratsja

bi polair

Ik heb geen idee, ik heb de voorgaande delen niet gespeeld.
Maar heb al wel gezien dat je in de tour mode wel toernooitjes moet spelen als ik me niet vergis.

ratsja wijzigde deze reactie 12-03-2012 07:44 (45%)

• Fox-Box
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2015
Echt zalig spel, als het uit is denk ik dat ik het zal kopen. ;)

• StrongArmLance
quote:
ratsja schreef op maandag 12 maart 2012 @ 07:44:
Ik heb geen idee, ik heb de voorgaande delen niet gespeeld.
Maar heb al wel gezien dat je in de tour mode wel toernooitjes moet spelen als ik me niet vergis.
Tour mode! Dat is m, tenminste iets waar je je mee kan vermaken

#vote

• ratsja

ratsja

bi polair

quote:
kristan schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:48:
[...]

Tour mode! Dat is m, tenminste iets waar je je mee kan vermaken
Dat klopt, dat is eigenlijk ook de basis van het hele spel.
Het leuke van de tour mode is dat je tegen teams van andere spelers speelt,
spelers die dus een eigen team hebben gemaakt.
Deze wordt dan bestuurd door de AI

• Nenoki
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12-11 16:17
De vele spel modes in de spel is echt geniaal. Mede doordat de demo zo uitgebreid is en het spel gewoon de beste is uit de reeks FIFA street heb ik hem zojuist besteld voor 44.94 @Gamereservering.nl

Gisteravond even lekker 1 tegen 1 gespeeld en moet zeggen dat we ons erg goed vermaakt hebben met al die mooie acties. Leuk voor de afwisseling tussendoor met FIFA.

• WiXX
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16-10 19:55

WiXX

Kijk uit malloot een...

quote:
Nenoki schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:14:
De vele spel modes in de spel is echt geniaal. Mede doordat de demo zo uitgebreid is en het spel gewoon de beste is uit de reeks FIFA street heb ik hem zojuist besteld voor 44.94 @Gamereservering.nl

Gisteravond even lekker 1 tegen 1 gespeeld en moet zeggen dat we ons erg goed vermaakt hebben met al die mooie acties. Leuk voor de afwisseling tussendoor met FIFA.
Speel je de early release? Want dan ben ik het niet met je eens. Kom erg bedrogen uit met uitgebreidheid. De leukste modes zijn niet online te spelen. Online kan je alleen futsal, 5vs5 of 6vs6. Panna mode kan dus niet online of last man standing. Echt complete onzin.

Ook vind ik het spel teveel berust op ik doe maar wat en ik maak een mooie actie. Nee dit is niet mijn spel, frustratie frustratie omdat mijn poppetje dus niet doet wat hij moet doen omdat hij alweer vast hangt in een animatie. Leuk die truucjes, maar het spel moet veel sneller reageren het is als dikke stront door een rietje.

MIJN PC

• ratsja

ratsja

bi polair

quote:
WiXX schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:38:
[...]

Speel je de early release? Want dan ben ik het niet met je eens. Kom erg bedrogen uit met uitgebreidheid. De leukste modes zijn niet online te spelen. Online kan je alleen futsal, 5vs5 of 6vs6. Panna mode kan dus niet online of last man standing. Echt complete onzin.

Ook vind ik het spel teveel berust op ik doe maar wat en ik maak een mooie actie. Nee dit is niet mijn spel, frustratie frustratie omdat mijn poppetje dus niet doet wat hij moet doen omdat hij alweer vast hangt in een animatie. Leuk die truucjes, maar het spel moet veel sneller reageren het is als dikke stront door een rietje.
Hier maak je ergens wel een punt, ik heb al opgemerkt als je met 2 man speelt en je medespeler die in de diepte wil lopen word tegengehouden [loopt wat scheef]. edit. is niet altijd het geval
Tevens mag er wel wat meer controle over de passes zijn.

En kan je wel online met 2 spelers (beide achter dezelfde spelcomputer)?

• StrongArmLance
Met de keeper scoren....

Laatste goal

StrongArmLance wijzigde deze reactie 13-03-2012 19:01 (10%)

#vote

• RRenken
quote:
kristan schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:01:
Met de keeper scoren.... [video]

Laatste goal
Super vet!
Is het trouwens mogelijk wanneer je online tegen elkaar gaat, met elkaar te praten?
(Call of duty idee)

• Baatje
Was ff thuis net, en ja hoor hij lag al in de bus :-) Maar nu weer werken :-(. Wordt lastig vanavond om te kiezen tussen Fifa Street of de EL kijken.....

• pelt
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15-11 16:04
Heb je hier een online pass voor nodig? Google is niet mijn vriend, wat deze vraag betreft.

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Ja. PSN Store update 14 maart
quote:
FIFA Street - Online Pass
Price(€) 7.99
Edit: Natuurlijk zit deze bij een nieuw gekochte game inbegrepen. (Voordat er iemand bijdehand gaat doen ;))

SR8 wijzigde deze reactie 15-03-2012 14:52 (31%)

• XNL073
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 14-11 16:43
Vanavond maar even kopen.
Kijken of het wat is.
Heb alleen Fifa Street 1 gehad en gespeeld.
Hopen dat ik nu wel van mijn vrienden kan winnen met straatvoetbal :p

• StrongArmLance
quote:
RRenken schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:12:
[...]

Super vet!
Is het trouwens mogelijk wanneer je online tegen elkaar gaat, met elkaar te praten?
(Call of duty idee)
Volgens dit: http://www.videogamer.com...echnical_information.html wel...
Al snap ik de formulering niet helemaal :?
Ik speel zelf zonder headset.

StrongArmLance wijzigde deze reactie 15-03-2012 17:22 (9%)

#vote

• ratsja

ratsja

bi polair

Bij jullie ook problemen met de pre-order redeem code.

Ik heb een 16 letter/cijfer combi gekregen via de mail.
Maar een redeem code heeft 25 tekens.

Ik neem aan dat deze via de mail gekregen code anders is dan de online pass....

• Baatje
Had gisteren van Coolblue al een mail gekregen dat er iets mis was met de pre order code. Mijn code werd geaccepteerd maar kon niets downloaden. Heb hierna EA gebeld en heb een nieuwe 12 cijferige gehad net zoals in de mail. Dit is voor de PS3. Medewerker adviseerde mij te wachten tot eind van deze middag.

Edit: Ook de nieuwe code is nog niet in te lossen. Wederom contact met EA gehad en het probleem is bekend. EA stuurt mail wanneer de problemen zijn opgelost.

Baatje wijzigde deze reactie 16-03-2012 19:09 (20%)

• colorsone
  • Laatst online: 11-11 22:55
Wat een godsgruwelijk irritant slecht spel. Besturing is waardeloos en de AI is waardeloos, tegenstander is altijd beter en sneller, schieten altijd raak. Echt een stressvol spel.

• lasharor
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16-11 19:09
Hij is online wel aardig maar echt een gemist dat niet alle modus erin zitten.

Vooral prettig dat de wedstrijden zo snel gaan.

First Person View Drone racen!! - Ook meedoen? - Zelf proberen?

• ratsja

ratsja

bi polair

quote:
lasharor schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:55:
Hij is online wel aardig maar echt een gemist dat niet alle modus erin zitten.

Vooral prettig dat de wedstrijden zo snel gaan.
Online aardig ???

Geen fuck aan, teveel idoten die de hele gameplay verklooien en alleen maar alleen gaan en dan staan ze met 3-0 achter (4vs4modes) en quiten ze. En even later sta je alleen je eigen poppetje te besturen.

1 vs 1 online is wel leuk, maar de AI is gruwelijk slecht.
Medespelers die niet meelopen of omschakelen of de diepte ingaan.

2vs2 thuis met vrienden, dat zal zeker wel leuk zijn.

Hoop dat EA dingen gaat patchen

• StrongArmLance
quote:
ratsja schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:16:
[...]

Online aardig ???

Geen fuck aan, teveel idoten die de hele gameplay verklooien en alleen maar alleen gaan en dan staan ze met 3-0 achter (4vs4modes) en quiten ze. En even later sta je alleen je eigen poppetje te besturen.

1 vs 1 online is wel leuk, maar de AI is gruwelijk slecht.
Medespelers die niet meelopen of omschakelen of de diepte ingaan.

2vs2 thuis met vrienden, dat zal zeker wel leuk zijn.

Hoop dat EA dingen gaat patchen
They will, recensies zijn nou niet dermate goed dat ze het zich kunnen veroorloven het zo te houden, zeker niet met de huidige positie tov Activision.

#vote

• ratsja

ratsja

bi polair

Wat ik ook heb meegemaakt online;

tegenstander staat 1-0 voor
keeper heeft de bal in de tweede helft en de tegenspeler gooit de bal niet weg.
Wacht gewoon 1 minuut met de bal in de hand.....1-0 verlies :S

• Baatje
Ik moet zeggen dat ik me prima vermaak met de World Tour. Vooral de afwisseling van onderdelen/spelmodes vind ik erg leuk. Zaalvoetbal heeft echt mijn voorkeur. Online heb ik nog niet gespeeld en als ik jullie ervaringen lees kan ik daar ook beter even mee wachten....

Wat ik echter niet begrijp is dat ik op diverse sites gelezen heb dat gamers zeggen dat dit geen volwaardig spel van € 60,-- is. Ten 1e heb ik de game voor € 50,-- gekocht en ten 2e wat is een volwaardig spel? Hoe komen ze daarbij dan? Ik vind er genoeg modes inzitten en grafisch ziet het er ook mooi uit. Wat vinden jullie hiervan?

• Tweaker682
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 15:45
quote:
Baatje schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:08:
Ik moet zeggen dat ik me prima vermaak met de World Tour. Vooral de afwisseling van onderdelen/spelmodes vind ik erg leuk. Zaalvoetbal heeft echt mijn voorkeur. Online heb ik nog niet gespeeld en als ik jullie ervaringen lees kan ik daar ook beter even mee wachten....

Wat ik echter niet begrijp is dat ik op diverse sites gelezen heb dat gamers zeggen dat dit geen volwaardig spel van € 60,-- is. Ten 1e heb ik de game voor € 50,-- gekocht en ten 2e wat is een volwaardig spel? Hoe komen ze daarbij dan? Ik vind er genoeg modes inzitten en grafisch ziet het er ook mooi uit. Wat vinden jullie hiervan?
ik heb de game dus wel voor 60 euro gekocht bij de videoland , ik had eerst de demo gespeelt met de ps3 en vond de game toch wel de moeite waard. Het is vooral heel vermakelijk om hem met vrienden samen te spelen. Ik speel de single player meestal met extra groot voetbalveld met boarding er om heen.
Ik vind het normale veld net iets te klein. En ik pas de tijd aan met 5 minuten omdat het anders de wedsrijd erg snel voorbij is.

Ik hoop dat ik de game over 2 weken nog steeds speel, dat is het teken dat het een goede game is, anders is het afkappen en afsluiten.

• SilverNL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 28-01 14:10
Wel slecht dat de keeper online de bal zo lang kan vasthouden... Ze zijn dus de 6 sec. Regel vergeten erin te zetten

• ratsja

ratsja

bi polair

Volledig qua instellingsmogelijkheden zoals Fifa 12 heeft het niet.
En dan bedoel ik de instellingen wat beftreft de ondersteuning van passen en schieten en dergelijke.
Tevens is de AI te dom voor woorden.

• colorsone
  • Laatst online: 11-11 22:55
Ik hoop dat er snel een hoop updates komen, dan kan het nog wel wat worden. Maar er zitten te veel bugs in.

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 10:51

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Het spel vind ik wel aardig, maar mijn god was is dat panna gedoe lastig met een noob team van lvl 5xD

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• ratsja

ratsja

bi polair

quote:
Xenophoben schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:35:
Het spel vind ik wel aardig, maar mijn god was is dat panna gedoe lastig met een noob team van lvl 5xD
doelpunt scoren telt ook hoor !!

• Tweaker682
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 15:45
mijn fifa street ligt al weer stof te verzamelen , ik speel alleen fifa street nog met een maat alleen is er niet veel aan.

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

@ratsja Weet ik maar toch vind ik dat ook nog niet meevallen op hard. :p We speelde overigens wel met 2 spelers. (met een maat).
Wordt deze game nou zoooo weinig verkocht en gespeeld of is het hier gewoon erg rustig?

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Nederlandse Software Charts week 11

01. FIFA Street (Playstation 3)
02. Mario Party 9 (Nintendo Wii)
03. Mass Effect 3 (Xbox 360)
04. De Sims 3: Showtime (pc)
05. FIFA Street (Xbox 360)
06. Mass Effect 3 (Playstation 3)
07. SSX (Playstation 3)
08. Mass Effect 3 (pc)
09. Just Dance 3 (Nintendo Wii)
10. uDraw Studio Instant Artist (Wii)

Nederlandse Software Charts week 12

01. FIFA Street (Playstation 3)
02. Mario Party 9 (Nintendo Wii)
03. FIFA Street (Xbox 360)
04. Just Dance 3 (Nintendo Wii)
05. FIFA 12 (Playstation 3)
06. Inazuma Eleven 2: Blizzard (Nintendo DS)
07. SSX (Playstation 3)
08. De Sims 3: Showtime (pc)
09. Mass Effect 3 (Xbox 360)
10. Inazuma Eleven 2: Firestorm (Nintendo DS)

Ik denk dat de Tweakers meer van het gewone voetbal zijn, want aan de verkopen ligt het volgens mij niet.

• GoodspeeD
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 29-10 17:07
Ik vind het een leuk spelletje. Met name het feit dat het wat snellere potjes zijn met wat meer goals spreekt me wel aan. Denk wel dat het een stuk sneller gaat vervelen dan Fifa 12.

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Vanaf welk lvl kan je andere spelers krijgen ? ik ben nu lvl 25 en ik heb nog altijd beginteam

• DLX
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17-04 16:31
Wie heeft er ook last van vastlopers bij het opstarten, omdat je savegame corrupt is?

Beetje trieste zaak van EA, en nee ik ga mijn savegame niet verwijderen.

Iemand enig idee wanneer er een patch komt, kan de game nu niet meer spelen.

Heb het probleem op de 360, maar zo te lezen op internet heeft de PS3 dezelfde sh*t.

The Legend Will Never Die

• ratsja

ratsja

bi polair

quote:
GOUDSBS schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:31:
Wie heeft er ook last van vastlopers bij het opstarten, omdat je savegame corrupt is?

Beetje trieste zaak van EA, en nee ik ga mijn savegame niet verwijderen.

Iemand enig idee wanneer er een patch komt, kan de game nu niet meer spelen.

Heb het probleem op de 360, maar zo te lezen op internet heeft de PS3 dezelfde sh*t.
heb dit ook gehad, dit kwam omdat ik samenspeelde en niet ik maar de andere persoon inlogde met een ander profiel. ik was nog maar net bij level 7 of iets dergelijks, ik kon niet anders dan opnieuw beginnen.

ratsja wijzigde deze reactie 26-04-2012 17:36 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20-08 15:44

delaitinho

PSN: Delaitinho

Ik heb 'm net een paar dagen en vind het echt te gek! Lekker panna's/airbeats uitdelen en samen met een maatje the world tour spelen! Online pas 1 pot gedaan kreeg gelijk aan de klote.. Maar dat komt nog wel.. mijn spelers zijn nog niet zo best haha. Als mensen op ps3 spelen kun je toch spelers adden van je friends? Iemand nog een goede speler die ik kan copy pasten? :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20-08 15:44

delaitinho

PSN: Delaitinho

Wel veel posts in dit forum.. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17-04 16:31
Het is een leuk spel, totdat je savegame corrupt raakt! F*ck EA!

The Legend Will Never Die

• ratsja

ratsja

bi polair

Vandaag had ik een update, iemand een idee wat er veranderd is ?

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19:57
Tijdje terug dat er hier gepost is, maar ik vraag me af... Is het nog waard om deze te kopen vooral voor Online? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 02-08 11:15
Je mag die van mij voor 20 euro hebben. :P Het is niet gelukt om BF3 permanent uit mijn PS3 te verdrijven. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R0y.
quote:
pa4jv schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:46:
Je mag die van mij voor 20 euro hebben. :P Het is niet gelukt om BF3 permanent uit mijn PS3 te verdrijven. :+
Thnx voor het aanbod. Weet alleen niet of mijn Xbox die Playstation games van je slikt... :P

Maar goed, heb hem vanmiddag gehaald! Na 10 minuten zoeken naar een tegenstander heb ik de hoop maar op gegeven. Vermaak me goed met de world tour!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 02-08 11:15
Heb je de eerdere delen ook gespeeld?

• R0y.
quote:
pa4jv schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:20:
Heb je de eerdere delen ook gespeeld?
Neen, eerste deel voor mij

• Radical1980
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 06-06 21:16
quote:
R0y. schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:22:
Tijdje terug dat er hier gepost is, maar ik vraag me af... Is het nog waard om deze te kopen vooral voor Online? :)
Kan iemand hier antwoord op geven? Het lijkt er op dat er weinig mensen online zijn.

• Cum Grano Salis
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 11:52
Zit er een vergelijkbare modus in als in Fifa 12, namelijk Pro Clubs? Mogelijkheid om met meerdere 'echte' personen online te spelen, of is alleen 1 vs 1 een optie?

Gaude et aude

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 01:00
Wellicht hebben jullie beide wat aan de review van de game die ik eerder dit jaar schreef:
http://www.fifabenelux.com/fifastreet/fifa-street-review/

Zelf vond ik de game snel gaan vervelen en de online modus zeer matig (zie review) en dus ligt de game al een tijd stof te happen.

FIFA Benelux Administrator

• R0y.
quote:
Radical1980 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 00:03:
[...]
Kan iemand hier antwoord op geven? Het lijkt er op dat er weinig mensen online zijn.
Ik heb na 10 minuten zoeken het opgegeven voor een tegenstander ;(

• Radical1980
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 06-06 21:16
quote:
R0y. schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:52:
[...]

Ik heb na 10 minuten zoeken het opgegeven voor een tegenstander ;(
Jammer dat het online dan niet werkt.

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik heb jullie advies nodig. Dit lijkt mij een leuke game, maar ben bang dat deze game al dood is. Op youtube niet al te populair meer, spel ziet eruit dat er nog het ene bij kan, oftewel, niet 100% af.

Misschien wachten op een vervolg?

• R0y.
quote:
iPodKiller schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 09:56:
Ik heb jullie advies nodig. Dit lijkt mij een leuke game, maar ben bang dat deze game al dood is. Op youtube niet al te populair meer, spel ziet eruit dat er nog het ene bij kan, oftewel, niet 100% af.

Misschien wachten op een vervolg?
Ik vind het een heel leuk spel. Alleen de gameplay gaat nog wel is.. te snel voor mij:9
Ook heb ik het gevoel als je op het hoogste niveau speelt dat de AI niet tegen te houden is ofzo. Stel voor , je staat 2-0 ofzo voor. Komen er toch weer 2 goals waar je van zegt... huh |:(

Maar ik vond het zeker me geld waard! Online nog nooit gespeeld, omdat ik na 5 min zoeken het zat was ;)

• Tennisbal
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Is het mogelijk op de ps3 versie met 2 man lokaal multiplayer met ieder zijn eigen squad te spelen?

• Tennisbal
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Kick
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True