Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vast hangende cursor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Ik zal dit topic beginnen met eerst mijn hardware op te noemen:
Accessoires:G500 (Muis)
G15 (Toetsenbord)
Headset etc. is overbodig waarschijnlijk.

In me behuizing:Intel i7 920, (processor)
Nvidea Geforce Gtx 275 (videokaart)
MSI X58 Socket 1366 (Moederbord)
6 GB ram geheugen
Meer nodig? Ik kan het opzoeken.

Het probleem:
Het begint allemaal sinds ik Teamspeak 3 overnieuw moest updaten, op dat moment begon mijn cursor kuren te geven. Telkens wanneer ik bijvoorbeeld een map probeerde te openen en wanneer ik daar dus op klikte reageerde hij niet. Toen moest ik Alt Tabben naar me bureaublad. Ctrl + Alt + Delete indrukken, taak beheer starten en dan moest ik die open laten staan, wanneer ik een beetje fatsoenlijk rond wou kijken op mijn computer. Ook heb ik wel eens als ik bijvoorbeeld internet explorer opstart, dat ik niet in het Start Menu kom, dan moet ik wederom weer alt tabben naar bureaublad.
Op sommige momenten kan ik helemaal niks meer aan klikken, maar kan ik wel me muis gewoon heen en weer bewegen. Ook hangt me muis op bijv. internet sites soms gewoon vast. waneer ik aan het scrollen ben waardoor de scroll vast loopt. Ik heb het al geprobeerd door Teamspeak van mijn PC af te gooien en de zelfde muis maar van mijn broer te gebruiken maar mijn PC blijft de zelfde problemen geven.

PS: Mijn besturings systeem is Windows 7

Met vriendelijke groet,
Karsten