Back button probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Topicstarter
Ik heb nu al een tijdje dat als ik in tweakers de terug knop gebruik, dat ik op een oudere pagina terug kom. Dit merk in in het forum maar ook in V&A.
Op een gegeven moment zat ik dom te staren en dacht ik waarom komen alleen maar de zelfde V&A's voorbij? 8)7
Hoe kan ik dit verhelpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-09 13:42
F5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:11

Fiber

Beaches are for storming.

Computer en-of browser een keertje herstarten. Ik heb het ook een heel enkele keer.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Is dat niet de bedoeling van de 'back'-knop? Om je oude/vorige pagina terug te halen?

Als je bedoelt dat deze niet nieuw/refresht is, dat is niet een probleem van tweakers maar een feature van de browser. Bij de back button wordt de vorige pagina uit de cache gehaald. Al zou dit wel per browser verschillend kunnen zijn. De pagina kan een no-cache meta tag kunnen krijgen, maar ik weet niet of elke browser daar rekening mee gaat houden bij het gebruik van de back-knop

Welke browser gebruik je?

@Fiber: 8)7 Daar is echt geen reboot voor nodig ... hij moet gewoon de pagina herladen! Jij gebruikt ook een bazooka om een mug te doden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Topicstarter
kluyze schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:48:

@Fiber: 8)7 Daar is echt geen reboot voor nodig ... hij moet gewoon de pagina herladen! Jij gebruikt ook een bazooka om een mug te doden?
Haha :D

Ja de Back-knop, ik gebruik Chrome 17.0.963.56 m.

Edit: Computer opstarten doe ik zo vaak en probleem blijft :P
F5 dan wordt de 'oude' inhoud weer geladen maar, als hij de 'oude' inhoud geladen is is de url van de 'oude' inhoud gelijk aan de url van de nieuwe inhoud. Je zou verwachten dat beide inhouden een andere url hebben van V&A, misschien zit het daarin? Ik heb niet zo'n verstand van al dat spul maar het viel me op :+

[ Voor 38% gewijzigd door MiliaanR op 18-02-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:11

Fiber

Beaches are for storming.

Had het enigszins verkeerd gelezen. Ik las backspace button ipv back button. Die blijft bij mij soms continu als back button functioneren, ook al staat de pointer gewoon in een tekstvlak, wat erg lastig is maar met bovenstaande weer op te lossen is. Ik zet mijn computer sowieso nooit uit en sluit de browser ook nooit af, dus dan kan een reboot eens in de paar weken ook geen kwaad... ;)

Edit: @ hierboven, Control F5 helpt ook niet? Anders eens met een programma als CC Cleaner je browser cache opschonen.

[ Voor 13% gewijzigd door Fiber op 18-02-2012 23:24 . Reden: Edit: ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Pagina: 1