Hoi Tweakers,
Ik heb een oude PC die ik als backup wil houden voor het geval mijn huidige PC om wat voor reden dan ook de geest geeft. Ik heb in een gekke bui besloten het ding wat te upgraden, deels ook om eventueel in een LAN te laten gebruiken door iemand die alleen een laptop heeft. Nu wil ik alleen weten of het verstandig is om Windows 7 (64 bit of 32 bit?) er op te installeren. Trekt hij dat wel goed, of dat het toch beter is om het bij Windows XP te houden. Zelf prefereer ik windows 7 omdat ik daar nu aan gewend ben.
Hier de specs:
Processor: Pentium 4 670 (3,8 Ghz socket 775)
Geheugen: 4 x 512MB Corsair XMS CMX512-3200C2PT dual channel DDR1
Moederbord: Asus P5GD1 Pro (of niet-pro, niet duidelijk
)
Videokaart: Club3D Geforce 7950 GT - 256mb GDDR3
Graag reacties
alvast bedankt!
Ik heb een oude PC die ik als backup wil houden voor het geval mijn huidige PC om wat voor reden dan ook de geest geeft. Ik heb in een gekke bui besloten het ding wat te upgraden, deels ook om eventueel in een LAN te laten gebruiken door iemand die alleen een laptop heeft. Nu wil ik alleen weten of het verstandig is om Windows 7 (64 bit of 32 bit?) er op te installeren. Trekt hij dat wel goed, of dat het toch beter is om het bij Windows XP te houden. Zelf prefereer ik windows 7 omdat ik daar nu aan gewend ben.
Hier de specs:
Processor: Pentium 4 670 (3,8 Ghz socket 775)
Geheugen: 4 x 512MB Corsair XMS CMX512-3200C2PT dual channel DDR1
Moederbord: Asus P5GD1 Pro (of niet-pro, niet duidelijk
Videokaart: Club3D Geforce 7950 GT - 256mb GDDR3
Graag reacties
[ Voor 20% gewijzigd door Therapy777 op 18-02-2012 20:52 ]