ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
valsspeler hehe
k kom nu ff niet op een oplossing voor level10
misschien post ik ook nog wel wat screens, vraag me alleen af wat voor serverload dat gaat opleveren
Only dead fish go with the flow
Verwijderd
doe ik ook hoor, look at this!:Op zondag 25 maart 2001 18:57 schreef RainManX het volgende:
[..]
Je speelt wel een beetje vals he!Het is toch de bedoeling om alleen gebruik te maken van die aangeven beginpunten, ne niet de bodem?
http://people.a2000.nl/lspeel/bridgebuilder/level-10.jpgOp zondag 25 maart 2001 19:01 schreef Toiletman het volgende:
hmmmz eerste levels heb je idd gecheat! ehhe
valsspeler hehe
k kom nu ff niet op een oplossing voor level10
misschien post ik ook nog wel wat screens, vraag me alleen af wat voor serverload dat gaat opleveren
bijvoorbeeld
Ik deed eerst heel moeilijk, maar valt dus eigenlijk heel erg mee hoor
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Je moet voor een soort wip zorgen, je kan scharnieren rond het witte aanhechtingspunt..Op zondag 25 maart 2001 17:53 schreef Smoothy_ het volgende:
Hoe kom je langs level 15, het lijkt echt onmogelijk...?
Tenminste, dat is een mogelijkheid. Mij is het, na eindeloos proberen, wel gelukt
Verwijderd
zorgen dat je wip zwaar genoeg is dat ie omhoog blijft staan als het treintje eroverheen jumpt:P

Hij houdt t btw maar net:)
de levels hierna vind ik zelf niet erg leuk (behalve level 15 als ie lukt:)).
dat dacht ik al, maar het lukt nietOp zondag 25 maart 2001 19:10 schreef Cerberus het volgende:
[..]
Je moet voor een soort wip zorgen, je kan scharnieren rond het witte aanhechtingspunt..
Tenminste, dat is een mogelijkheid. Mij is het, na eindeloos proberen, wel gelukt
They made me do it.
Mijn level 11 over-kill brug: (treintje maakte niks uit, had meer moeite met z'n eigen gewicht
eens kijken of ik een screenie kan maken
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Verwijderd

was wel een zooi knip-en-plak werk omdat ie niet op het beeld paste:(
hij is trouwens verekte moeilijk met zo weinig money:(:P:P:P
Iemand zin in een samenvatting in de vorm van oplossingen, linkjes naar levels en naar plaatjes
Nee? Jammer.
* IceStorm is nog bij level 6, op de een of andere manier is BG II toch verslavender
http://members.ams.chello.nl/rsneeke
Verwijderd
hehe LOL:D:D:D:DOp zondag 25 maart 2001 20:44 schreef snakeye het volgende:
hehe upload gelukt. check link voor de slechste en raarste bruggen ooit gemaakt..
http://members.ams.chello.nl/rsneeke
2 net ook al lang over gedaan (geen bodem gebruikt namelijk) en nu schrok ik zo van 3 dat ik snel op exit drukte
Verwijderd
idd, zelfs mijn bruggen zijn niet zo brak hehe >:):DOp zondag 25 maart 2001 20:51 schreef richie86 het volgende:
[..]
hehe LOL:D:D:D:D
Verwijderd
wipwap omhoog net zoals bij level 15:)Op zondag 25 maart 2001 21:16 schreef TAG_Speedy het volgende:
Dat level 3 van die missionpack bedoelde ik, dat is echt een shit level. Hoe kom je verder met de rails bij die 3e kloof? Je hebt geen punt meer waar je rails kan leggen
Hehe bedankt voor het complimentOp zondag 25 maart 2001 21:21 schreef R0decker het volgende:
[..]
idd, zelfs mijn bruggen zijn niet zo brak hehe >:):D
En zo kan ik het ook wel moeilijk maken, weinig geld, en ongeloofwaardig gepiekt landschap.
Level 15 van reeks 1 is wel ok, als afsluiter, een grapje, maar die uitbreiding rust op dat vaagheid-principe. En dan ook nog aan het einde de trein laten chrashen, ja tuurlijk.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
ROFL :D:D Ik moet nog een brugetje voor jouw huis bouwen geloof ik >:)>:)Op zondag 25 maart 2001 21:43 schreef Freak_NL het volgende:
SnakeEye > Beloof ons dat je nooit maar dan ook echt NOOIT bruggenbouwer wordt in dit land!![]()
Verwijderd
Ben hard op weg, 8 gehaald
nabouwen:
http://home.conceptsfa.nl/~ngsluis/images/mppklvl5.jpg
(niet hier gezet, 500kb)
of loaden:
http://home.conceptsfa.nl/~ngsluis/bb/mppklvl5.brg
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
bvd Joris
tremble and despair for i am power!
Ze zijn best wel bizar en onrealistisch helaas, maar ja, het geeft weer wat extra uitdaging he
Verwijderd
Oke thanx en ja ze zijn inderdaad best onrealistisch maar wel erg leuk om te doen.Op zondag 25 maart 2001 23:03 schreef Cerberus het volgende:
Voor de extra levels: http://www.bridgebuilder.de/level.php
Ze zijn best wel bizar en onrealistisch helaas, maar ja, het geeft weer wat extra uitdaging he
het spel:Op zondag 25 maart 2001 22:35 schreef Rush het volgende:
Kan iemand die mappack effe op een server zetten? Kom niet op die Duitse server...
bvd Joris
http://home.conceptsfa.nl/bb/bbdemo.exe
mappack:
http://home.conceptsfa.nl/bb/bbmappack.zip
For great bridges!
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
had ik ook, ik allemaal wipwapjes bouwen die allemaal in elkaar storten heb ik hem gehaald:DOp maandag 26 maart 2001 12:52 schreef Jona112 het volgende:
Dat level 3 van die extra mappack is echt vaag aan het einde met die hoge paal. Ik zit heel moeilijk te doen laat ik die trein rijden flikkert de trein+soort van brug voor die hoge paal in het water en heb ik het gehaald :?:?
gewoon zonder ondersteuning
hij trekt het net!
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd

LET YOUR TRAIN BELIEVE!
en dit is ech waar
Maar nu wou ik hem op mn eigen pc gaan installeren, dus downloadde ik hem, maar toen ik hem wou openen gaf ie deze vage error(Windows 98): "Don't read E:\DDDEMO.EXE"
Ik kan hem wel gewoon openen in Win2000, maar daarin draait ie niet!
Niemand ditzelfde probleem?
Als het nodig is hier mij specs:
Athlon 750 mhz
128 mb Ram
TNT2 16 mb
AHAHAHAH, gesnapt !!Op maandag 26 maart 2001 17:03 schreef Wouter17 het volgende:
zou geloofwaardiger overkomen als er niet 'run train' rechtsboven stond
het is nog niet mogleijk met kabelconstructies te werken he... zoals bijv. de Erasmus brug te Rotterdam nabouden...lijkt me een goeie optie voor de fullversion
Jouw advertentie hier??
Jaja en dan is de trein al halverwegeOp maandag 26 maart 2001 19:27 schreef meijer het volgende:
hmmm, hihi, ik heb dus op run train gedrukt en direct een print screen ervan gemaakt...
Wel leuk gedaan hoor, lmao

dan maar efficient doen
Koel spelleke indeed....
[mierenneuken]Op maandag 26 maart 2001 20:17 schreef Cochrane het volgende:
Even voor de duidelijkheid: als alleen de locomotief de overkant haalt heb je 't niet gehaald...
[afbeelding]
Om precies te zijn moet de locomotief en alle vier de wagons de overkant bereiken.
[/mierenneuken]
heeft iemand trouwens al iets met die level editor gedaan? ik heb een leveltje gemaakt maar als je hem opent in het spel zitten de fixpoints er niet in, verder is het landschap wel goed...
Verwijderd
Had natuurlijk eigenlijk wel in 1 topic gekund, maar goed...

En hij werkt ook nog
The cyclographing developer

Verwijderd
toiletman, je heb de cheat gebruikt:(Op maandag 26 maart 2001 21:19 schreef Toiletman het volgende:
hehe net ontdekt dat vaag crashende bruggen ook wel blij zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
/me verklaard deze reply dat richie86 hem ook gebruikt:)
WAT! echt niet!toiletman, je heb de cheat gebruikt
ga je ergens schamen man! ik cheat niet... potverdikkeme
bruggen beginnen allemaal op de vaste punten en gebruiken in de beginconstructie niet gebruik van de grond... 'k heb trouwens nu die crashende bruggies gebruikt om 2 treintjes naar de overkant te 'schieten'echt humor, toch level11 voor de helft gehaald met een onvolledige overspanning hehe

eerste plaatje was trouwens heel vaag... de loc schoot keihard de lucht in en kwam weer bij het begin uit, en een wagon schoot keihard naar de overkant, de andere twee wagons bleven boven het water zweven
Dit is onze creatie in level 7. Met grondsteunen, morgen eigenlijk een tentamen:(. Misschien toch eens gaan slapen.

* JvS moest toch maar weer werktuigbouw gaan doen ipv Biologie
Maar ik ben nu in level 8, alleen met behulp van de punten die je mag gebruiken, dus geen cheaten met extra pijlertjes op de grond.
Ik zal tevens een brief schrijven aan het ministerie dat gaat over de opiumwet, want dit spelletje behoort daar ook op voor te komen.
Ik heb bijv. bij lvl 8 al een stuk of 4 steunpunten kunnen overslaan en ik was ook nog binnen het budget gebleven.
(ik zou graag screenie posten, maar blijkbaar wil bridgebuilder niet dat ik screenie's van mijn bruggen neem, ze mislukken allemaal)
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Maar zijn er nog meer van dit soort leuke spelletjes?? Ben beetje verslaafd
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
ga ik ook eens proberen:)Op dinsdag 27 maart 2001 09:48 schreef nexus het volgende:
Ook leuk idee voor de die-hard bridge builders onder ons. Gebruik zo min mogelijk steunpunten.
Ik heb bijv. bij lvl 8 al een stuk of 4 steunpunten kunnen overslaan en ik was ook nog binnen het budget gebleven.
(ik zou graag screenie posten, maar blijkbaar wil bridgebuilder niet dat ik screenie's van mijn bruggen neem, ze mislukken allemaal)
geld cheat is handig als je gewoon in 1 level een beetje aan wilt klooien, bijv. een boogbrug in level 11 zonder de midden puntjes te gebruiken:)Op dinsdag 27 maart 2001 09:50 schreef drZymo het volgende:
cheaten is lame.. Doen ze in het echte leven ook niet
Maar zijn er nog meer van dit soort leuke spelletjes?? Ben beetje verslaafd
BTW -> Hoe maak ik screenshotje?
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Verwijderd
In sommige gevallen in combinatie met alt-toets geloof ik, maar vraag me niet in welke gevallen:?
Is dat normaal? Houdt het op na level 7 ofzo?
Win2K, DX8.0, G200 en ook onder Win98SE, DX 7.0a, GF2 GTS heb ik dit probleem.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Printscreen is heel het beeld, en ALT-printscreen alleen het actieve venster.Op dinsdag 27 maart 2001 16:25 schreef TheClown het volgende:
PrintScrn-toets (links van scrollock, daar rechts boven)
In sommige gevallen in combinatie met alt-toets geloof ik, maar vraag me niet in welke gevallen:?
They made me do it.
Doet het niet bij mijOp dinsdag 27 maart 2001 16:25 schreef TheClown het volgende:
PrintScrn-toets (links van scrollock, daar rechts boven)
Weet iemand hoe dit komt?.. Ik zit nu in 5 btw.. die heb ik uitgespeeld maar ik kan niet verder tenzijn ik een newgame begin.. maar dan moet ik weeer bij level 1 starten..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

mijn cheatboogbruggie voor level11... kreeg het niet voor mekaar zonder middenpunt, iemand anders wel? (screen?)
(Voor Toiletman
If nothing is written below, I was the last to reply...
They made me do it.
Ok.. weet het al.. Voor alle anderen die het probleem ook hebben: Gewoon new game beginnen en de bruggen staan er al. Ff met je trein de levels doorkrossen en verder spelen maar.Op dinsdag 27 maart 2001 18:49 schreef ikzelf het volgende:
Hmm, als ik me spel save en ik hem later open, dan stopt het spel nadat ik dat level heb uitgespeeld..
Weet iemand hoe dit komt?.. Ik zit nu in 5 btw.. die heb ik uitgespeeld maar ik kan niet verder tenzijn ik een newgame begin.. maar dan moet ik weeer bij level 1 starten..
Ik zit nu btw in 8, 7 viel wel mee maar de 2 doorvoor (5 en 6) vond ik al wel f*cking moeilijk..
* Maxonic moet voor morgen verdomme nog 2 schoolexamens leren en 4 bruggen bouwen...
Ik kom hier alleen niet door level 8 heen. Het lukt me gewoon niet.. Het is me vanochtend pas voor het eerst gelukt de brug zo te bouwen dat hij niet direct instort, maar als de trein komt dan begeeft hij het toch. Moet die brug persee met bogen gebouwd worden of zo?
Das nl. niet echt mijn specialiteit. Heeft iemand mischien een sreenie hoe hij het gedaan heeft. (eentje zonder cheat graag
Ik kom er zo echt niet uit.
wel leuk om met die gravity te knoieen
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

bes wel aardig, ofniedan
edit: typo
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Jemig, is dat echt?Op donderdag 29 maart 2001 14:02 schreef StratoFarmer het volgende:
en deze, ook leuk....level ? van de mappack:
[afbeelding]
bes wel aardig, ofniedan
edit: typo
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Als je het mij vraagt is het gewoon met Photoshop ff een brugje spiegelen..Op donderdag 29 maart 2001 14:44 schreef qless het volgende:
[..]
Jemig, is dat echt?
Maareuh, om ff terug te komen op level 8 waar ik nog steeds vast zit. Ik doe volgens mij iets verkeerd met de boegen ofsow.. het maakt mijn brug iig niet stevigen maar alleen zwaarder. De brug dondert iig al zonder trein direct in elkaar.
Wat is hier verkeerd aan:
harstikke echtOp donderdag 29 maart 2001 14:44 schreef qless het volgende:
[..]
Jemig, is dat echt?
kostte wel een middagje puzzelen...
het zijn overigens wel 2 screenshots aan elkaar geplakt, maar dat is zo omdat het niet op 1 scherm past.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Hmm, kun je een screenshotje maken van de stress analyseOp donderdag 29 maart 2001 16:13 schreef StratoFarmer het volgende:
[..]
harstikke echt
kostte wel een middagje puzzelen...
het zijn overigens wel 2 screenshots aan elkaar geplakt, maar dat is zo omdat het niet op 1 scherm past.
Hmmm... * zork kijkt naar de bouwtekeningen ...Op dinsdag 27 maart 2001 03:07 schreef Prulleman het volgende:
* JvS moest toch maar weer werktuigbouw gaan doen ipv Biologie.
Doe toch maar niet
Bij www.chroniclogic.com is er een 3d versie van dit 'spelleke' uit.
Met:
New Features Include:
3D Graphics and Physics Engines
Watch spectacular bridge collapses or even the occasional successful bridge in full 3D glory
Simple and Complex Editing Modes
Simple mode is just as easy to edit as the original game, while complex mode allows you to edit in 3D
New Materials
Different strength and weight steel and cables allow you to build many types of bridges, including suspension bridges
Level Editor
Editor lets aspiring designers expand upon the original game by creating their own levels
Ik hoop dat ik dit niet voor niks heb gepost....
BTW bijna elk level is supermakkelijk te halen als je honingraadjes maakt
Vandaag is het feest en morgen ook.
Verwijderd
Deze is uit maart...zag er net ook al een uit begin juli
Verwijderd
NEEJ, voor een semi grappige opmerking. aaaaaarggggh
Verwijderd
check de bovenste post eensOp dinsdag 06 november 2001 17:54 schreef mr.oncreatief het volgende:
waar hebben jullie dit vandaan?
link please
rest is illegaal
I’m not like the OTTERS
lopen ze dan niet een beetje achter?Op dinsdag 06 november 2001 18:17 schreef actieman het volgende:
spel stond deze week ook in de veronica gids.
voor brigde-builder addicts: check pontifex, meer van dit maar dan mooier (en simpeler of ik ben beter geworden)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
ohw ehm weet nie, ging iig over dat pontifex.Op dinsdag 06 november 2001 18:25 schreef Flat© het volgende:
[..]
lopen ze dan niet een beetje achter?
voor brigde-builder addicts: check pontifex, meer van dit maar dan mooier (en simpeler of ik ben beter geworden)
I’m not like the OTTERS