Ik heb hier een Medion Titanium MD 8800 PC staan. Waar ik een WD20EARX voor heb gekocht.
Kast open gehaald. Schijf geplaatst en zonder problemen opgestart.
In Windows 7 (HOME) heb ik er 2 partities op gemaakt. 1 van 1,5 Tb en 1 van 500 Gig. Zonder problemen weer.
Na een tijdje gedownload te hebben. (schijf werkte dus) is de PC uit gezet en de volgende dag wilt deze niet meer opstarten. Het Intel logo komt te voorschijn maar hij start niet door.
Wat heb ik gedaan?
1: Schijf getest in andere PC. Werkt en is te benaderen.
2: Bios update van de Medion site gehaald. Update geïnstalleerd met als resultaat een ander Intel logo waar de pc op vast loopt.
3: Partities verwijderd. Geen resultaat.
4: Kleinere partities gemaakt van 900 Gg. 500 Gig en een rest partitie. Geen resultaat.
5: Alle SATA poorten geprobeerd. Mb heeft er 4 maar alle 4 geen resultaat.
De schijf spint gewoon op. Bios settings op default. Maar hij wilt maar niet doorstarten. Met de schijf eruit geen problemen.
Wat zie ik nu nog over het hoofd?
Kast open gehaald. Schijf geplaatst en zonder problemen opgestart.
In Windows 7 (HOME) heb ik er 2 partities op gemaakt. 1 van 1,5 Tb en 1 van 500 Gig. Zonder problemen weer.
Na een tijdje gedownload te hebben. (schijf werkte dus) is de PC uit gezet en de volgende dag wilt deze niet meer opstarten. Het Intel logo komt te voorschijn maar hij start niet door.
Wat heb ik gedaan?
1: Schijf getest in andere PC. Werkt en is te benaderen.
2: Bios update van de Medion site gehaald. Update geïnstalleerd met als resultaat een ander Intel logo waar de pc op vast loopt.
3: Partities verwijderd. Geen resultaat.
4: Kleinere partities gemaakt van 900 Gg. 500 Gig en een rest partitie. Geen resultaat.
5: Alle SATA poorten geprobeerd. Mb heeft er 4 maar alle 4 geen resultaat.
De schijf spint gewoon op. Bios settings op default. Maar hij wilt maar niet doorstarten. Met de schijf eruit geen problemen.
Wat zie ik nu nog over het hoofd?
[ Voor 1% gewijzigd door __R__ op 18-02-2012 19:31 . Reden: Schijf eruit niet vermeldt. ]