Xcode geinstalleerd, Quartz Debug nergens te vinden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 16:09
Hallo,

ik heb net Xcode geïnstalleerd omdat ik quartz debug nodig heb voor een probleem. Ik zag op een forum dat je een combinatie van sneltoetsen moest doen (ctrl + shift + g) oid om bij deze map te geraken. Maar ik heb geen apple toetsenbord dus het lijkt mij niet.
Het zou in de /developer map zitten maar ik kan deze nergens vinden.

Heeft iemand een idee hoe ik deze map kan openen? Ik kan op google niet veel vinden.

Mvg blubbers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-10 17:25

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Bij mij staat hij in deze directory:
/Developer/Applications/Performance Tools

Als hij daar niet staat, zal 'ie waarschijnlijk niet geïnstalleerd zijn.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
DexterDee schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 18:44:
Bij mij staat hij in deze directory:
/Developer/Applications/Performance Tools

Als hij daar niet staat, zal 'ie waarschijnlijk niet geïnstalleerd zijn.
Ik kan de map Developer niet vinden. Ik heb Xcode geïnstalleerd dus die zou er ook bij moeten zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Sinds Xcode via de AppStore als updatable App wordt aangeboden (de laatste versie) kun je Quartz Debug (en andere tools) los downloaden via het Xcode menu 'Xcode --> Open developer Tool --> More Developer Toos' en dan via de website (na aanmelden als developer) de 'Graphics Tools For Xcode (February 2012)' te installeren. Voorheen zat het inderdaad in de installer en werd er een Developer folder aangemaakt, nu is het een normale App... Voordeel is nu wel dat het updaten van Xcode net als andere Apps verloopt en niet meer met een losse installer...

[ Voor 6% gewijzigd door LeLo op 21-02-2012 18:19 ]

• blubbers
LeLo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:18:
Sinds Xcode via de AppStore als updatable App wordt aangeboden (de laatste versie) kun je Quartz Debug (en andere tools) los downloaden via het Xcode menu 'Xcode --> Open developer Tool --> More Developer Toos' en dan via de website (na aanmelden als developer) de 'Graphics Tools For Xcode (February 2012)' te installeren. Voorheen zat het inderdaad in de installer en werd er een Developer folder aangemaakt, nu is het een normale App... Voordeel is nu wel dat het updaten van Xcode net als andere Apps verloopt en niet meer met een losse installer...
Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 21:49
Sinds wanneer is dat? Ik heb nooit zoiets gedaan maar heb gewoon de hele meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 16:51
Sinds Xcode 4.3
Pagina: 1