Google Adsense Account Disabled

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterds
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10-2024
Beste mede Tweakers,

Ik heb vandaag een spijtige email van Google moeten ontvangen waar mij duidelijk werd gemaakt dat mijn Adsense Account gedisabled is voor "Invalid click activity". Nu heb ik niet echt een idee hoe dit kan. Ik heb nooit mensen aangespoord op mijn ads te klikken, er ook nooit zelf op geklikt en dergelijke. Ik heb het formulier om mijn account te herstellen ingevuld maar tot zo ver ik kon vinden op Google zegt iedereen dat dit hopeloos is en dat je 1 kans op 1000000 hebt dat je account wordt hersteld in zijn originele staat.

Kan het dat je account disabled wordt omdat je op een te korte tijd veel geld begint te verdienen of zijn er ander redenen die jullie kunnen bedenken hoe dit kon gebeuren?

Iemand tips of suggesties wat ik kan doen? Email sturen naar een bepaalde email die me hier verder mee kan helpen? Want het gaat niet bepaald om een klein bedrag en zou graag het geld ontvangen.
quote: Email
Hello ******,

While going through our records recently, we found that your AdSense
account has posed a significant risk to our AdWords advertisers. Since
keeping your account in our publisher network may financially damage
our advertisers in the future, we have decided to disable your account.

Please understand that we consider this a necessary step to protect the
interests of both our advertisers and our other AdSense publishers. We
realise the inconvenience that this may cause you and we thank you in
advance for your understanding and cooperation.

If you have any questions about your account or the actions that we
have taken, please do not reply to this email. You can find more
information by visiting
https://www.google.com/ad....py?answer=57153&hl=en_GB.

Yours sincerely,

The Google AdSense Team
Mvg,
WouterDS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Veel te weinig informatie. Je kan bv. ook gebanned worden wanneer er elementen te dicht of over de advertenties heen zitten (zoals een menu), maar niemand kan je dat vertellen zonder een voorbeeld van hoe de pagina's er uit zagen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterds
Zo zagen de pagina's er uit (heb Adsense nu tijdelijk vervangen met Project Wonderful ads op exact dezelfde plaatsen) http://paradox-productions.net/?page=server-status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:21
Mogelijk iemand(of jezelf) die te vaak op de banners heeft geklikt?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Wat LED-Maniak zegt, waarschijnlijk is iemand zo leuk geweest om iets van 10x achter elkaar op een banner van je te klikken. Helaas wordt je account dan geblokkeerd. Ik dacht dat er in het "XBOX console banned" topic iemand stond die dat geval bij hemzelf als voorbeeld gebruikte. Waarom heeft Google daar zo'n rare regel voor? Op deze manier kan iedere gek bij een persoonlijke website de eigenaar's inkomsten blokkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterds
"..er ook nooit zelf op geklikt.."

Maar stel dat iemand anders er een aantal keer op geklikt heeft is dat toch een soort van sabotage, dat kunnen ze toch niet zomaar maken tov hun publishers? Als ik nu bv 15 keer op de Adsense ads van Tweakers klik zou hun account gedisabled worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Waarschijnlijk hangt het af van het aantal bezoekers/pagerank/wutever. Overigens kon ik het verhaal in het topic wat ik noemde niet vinden. 't Zal wel ergens anders gestaan hebben.

Dit doen zo onder andere om te voorkomen dat je iemand gaat betalen om een x aantal keer op je ads te klikken, denk ik

[ Voor 25% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 18-02-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb hetzelfde meegemaakt, mijn bezoekersaantal per dag (en dus ook CTR) fluctueerden nogal waardoor ik eraf werd gegooid, ben sinds eind juni geblokkeerd en heb mijn adsense account nog steeds niet terug. Ik heb het maar opgegeven en een ander programma geprobeerd.

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterds
Wel het zijn er gemiddeld 12 - 13K per dag afgelopen week met pieken tot 16K, maar heel erg fluctueren doet het niet..
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2l40143J2l092i0K2S1N/Screen-Shot-2012-02-18-at-20.20.30_tumbnail.png

Wel ik ben nog niet meteen van plan het op te geven aangezien er toch wel een dikke 700 euro in die account staat en dat niet niks is :/ :(. Maar toch, welk programma gebruik jij nu ieperlingetje?

[ Voor 13% gewijzigd door wouterds op 18-02-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Met dit aantal views lijkt het mij dat je nog wel geunblockt kunt worden, maar vervelend is het zeker. Ik vind dat overigens een zeer vreemd handelen. * Lorem_Ipsum gaat ook 'ns een alternatief voor admob zoeken, dat is namelijk ook van google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Paradoxj schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:24:
. Maar toch, welk programma gebruik jij nu ieperlingetje?
Mijn bezoekersaantal per dag ligt wel 'iets' lager, gemiddeld 500 bezoekers met uitschieters naar 1500 :P Ik gebruik momenteel infoads.nl, maar echt vlotten wil het niet (heb lage CTR vanwege niet relevante ads). Maar ik hoef ook geen hoge bedragen eruit te halen, als ik mijn webhosting er mee kan betalen is dat voor mij al voldoende, ik kan mij inbeelden dat dat in jouw situatie anders is.

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterds
Hmm ik laat nog iets horen als ik antwoord heb gehad van dat aanvraag om m'n account te herstellen.

In the meantime, als jullie nog iets weten wat ik kan doen laat het me weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biglia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 17:10
Ik krijg af en toe ook bezoekers (onvermijdbaar) op mijn pagina die 10-tal keer willekeurig op de advertenties klikken. Google kan dat detecteren. De clicks tellen mee, maar je krijgt er dan uiteraard geen geld voor. De CTR-pagina is dan hoger dan normaal, en CPC veel lager.

Maakte je gebruikt van de account optie "Sites waarop advertenties mogen worden weergegeven", waarbij je de url's opsomt van de sites waar advertenties van uw account geplaatst mogen worden.

Had je trouwens de verplichte privacy policy op je site staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterds
Neen ik maakte geen gebruik van die optie..
En neen ik had (dit? http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/) niet op mijn website staan. Overigens ook nog nooit op andere websites met Adsense zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biglia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 17:10
Het zou mogelijk zijn dat iemand anders uw advertentieblokken gelinkt aan uw adsense account geplaatst heeft op websites die helemaal niet toelaatbaar zijn voor adsense. Waarom mensen dat zouden doen, weet ik ook niet, maar met die optie kon je dat uitsluiten.
Misschien ook nuttig voor andere mensen hier: een adsense privacy policy generator http://www.serprank.com/privacy-policy-generator/index.php .

De kans dat ze hun beslissing herbekijken is inderdaad zeer klein. Als alternatief moet je misschien eens kijken naar buysellads.com ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-09 19:05
Ik krijg vandaag "opeens" ook een mail van Google:

Hallo,

We streven met onze advertentieprogramma's naar de creatie van een online
ecosysteem waaruit zowel uitgevers, adverteerders als gebruikers voordeel
kunnen halen. Om die reden zijn we soms genoodzaakt actie te ondernemen
tegen accounts waarvan bepaalde op gebruikers of adverteerders gerichte
activiteiten een negatieve invloed kunnen hebben op de perceptie van ons
ecosysteem. In uw geval hebben we dergelijke ongeldige activiteiten
vastgesteld op uw site en hebben we uw account vervolgens uitgeschakeld.

Helaas kunnen we slechts beperkte informatie geven over uw specifieke
schending. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn voor u, maar we hebben
deze voorzorgsmaatregelen genomen omdat moedwillige overtreders deze
informatie kunnen gebruiken om onze detectiesystemen te omzeilen.

In sommige gevallen kunnen uitgevers echter de nodige wijzigingen
aanbrengen om de schending te corrigeren en zijn ze ook bereid om het
programmabeleid van AdSense (google.com/adsense/policies) na te leven. Om
die reden bieden we een bezwaarprocedure aan, zodat we samen met u het
probleem kunnen oplossen. We hebben een lijst samengesteld met de
belangrijkste redenen voor de sluiting van accounts, om u te helpen bij
deze procedure. Raadpleeg deze lijst op
http://support.google.com.../answer.py?answer=2660562 voordat u
uw bezwaar indient. Voeg een grondige analyse bij uw bezwaar wanneer u dit
indient op
https://support.google.co...?contact_type=appeal_form.
Aan de hand van deze informatie nemen we opnieuw contact met u op.

Bedankt voor uw begrip,
Het Google AdSense-team

Het toevallige is... ik heb sinds februari dit jaar een Adsense-account, ik heb dit door Google zelf aangeboden gekregen vanwege mijn hits op mijn youtube kanaal. Dus ik heb op sommige filmpjes inkomsten genereren aan gezet. Dit draait al maanden zonder waarschuwingen of problemen. Op mijn website heb ik een advertentieblok staan. mijn site heeft bijna geen bezoekers, 30 per dag of zo en ik verdien gemiddeld tussen de 1 en 11 cent per dag aan clicks op de advertentie. Na 9 maanden "sparen" heb ik eindelijk de grens van 70 euro gehaald (1 august stond hij op 71 euro nog iets en de maand daarop betalen ze dan uit) waardoor Google ronde 15e van deze maand zou uitbetalen en nu is opeens mijn account geblokkeerd ! Belachelijk, ik kan niets meer inloggen in mijn adsenseaccount om te kunnen checken wat er dan misschien de laatste 2 dagen fout is gegaan. Ik vind het allemaal wel heeeel toevallig. Er rest mij alleen nog een bezwaarschrift in te dienen, ben benieuwd wat daar uit komt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Baarsjes

Unagi

Blijkbaar zijn er erg veel regels van Google. Is er ook een optie om te laten checken of je aan de regels voldoet? Dus vrijwillig, voor je wordt afgesloten?

http://www.bonuszoeken.nl

Pagina: 1