jQuery + facebook comment, na refresh veel wit ruimte

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Heb de titel zo informatief mogelijk geprobeerd te maken O-)

Het probleem wat ik heb is als volgt. Ik heb een website met heel veel dynamische pagina's en elke pagina heeft zijn eigen facebook comment onder de content. Deze staat in een div die een class hide heeft zodat hij niet getoond word, maar pas wanneer er op een knop word gedrukt. Dit word geregeld door jQuery met de toggleClass functie. Dit werkt prima maar er ontstaat een vreemd probleem wanneer je refreshed of naar een andere pagina gaat en je niet eerst de div verbergt!. Onder de facebook comment meuk ontstaat heel veel whitespace, die er niet is wanneer ik eerst netjes weer op het comment knopje druk en de div daardoor word verborgen.

Ik heb een testcase gemaakt die het probleem enigzins dupliceert maar dan wel veel minder duidelijk. Toch is het probleem er wanneer je bv comment, refreshed en de box weer opent. Testcase vind je: http://bananenspin.nl/testcase.php

Google leert mij hier verder niets over.. een vaste hoogte mee geven is ook geen optie omdat het comments natuurlijk altijd verschilt.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 15:42

_Erikje_

Tweaker in Spanje

div.fbFeedbackContent heeft een min-height. pas deze aan en voila :9 :o

firebug is je vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Heb natuurlijk ook gezocht met firebug! Maar de min-height aanpassen van fbFeedbackContent heeft totaal geen effect bij mij? Niet door het te hardcoden of door het te veranderen met firebug.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Het iframe dat door Facebook wordt gegenereerd, heeft ook een vaste hoogte. Ik zou hier niet teveel op letten verder. Normaliter komen die reacties gewoon onderaan een pagina en is die gevuld met.. tada: reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Het probleem in dit geval is dat de reacties niet onderaan de pagina staan, maar dat er nog veel content eronder komt. Daarnaast blijft de whitespace wanneer er reacties bij komen, sterker nog de whitespace lijkt ook groter te worden bij elke reactie. Een test zonder de jQuery zoals hier http://bananenspin.nl/testcase2.php toont dat er dan geen whitespace bij komt en dat daar dus een probleem door ontstaat?

edit: Ook met .hide/.show of met .toggle gaat het verkeerd en komt er een enorme whitespace. Zonder de jquery functie's ziet het er perfect uit..

[ Voor 17% gewijzigd door Bananenspin op 18-02-2012 20:50 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Het probleem is echt jQuery functie gerelateerd.. als ik wel jQuery load maar er niets mee doe is er niets aan de hand, maar zodra er een jQuery functie word uitgevoerd ontstaat het probleem.

HOI.

Pagina: 1