Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Email] Emailadres veranderen?

Pagina: 1
Acties:

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:40
Beste moderators,

Ik heb gisteravond mijn emailadres in mijn profiel veranderd. Heb mijn account daarna ook weer succesvol geheractiveerd en ik log inmiddels met het nieuwe emailadres in. Ik kreeg vandaag echter wel op mijn oude emailadres notificatie van een reactie op een productreview. Ik vraag me af hoe dat kan? Dien je de instellingen voor berichten elders in te stellen?

Bedankt,
Remco

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Voor zover ik weet is er inderdaad maar 1 plek waar je email adres staat en waar je deze kunt wijzigen (hier: https://secure.tweakers.net/my.tnet/account). Voor de zekerheid zet ik deze even door naar de Lieve Devvers.

Desktop | Server | Laptop

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:40
Zag net dat ik de nieuwsbrief nu wel op mijn nieuwe emailadres krijg. Misschien had het gewoon wat tijd nodig.. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het is een cacheing-issue die specifiek betrekking heeft op de manier waarop notificaties getriggered en verstuurd worden. User-objecten worden daarbij langdurig gecached wat in dit geval niet zo heel handig is.

Intentionally left blank