Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fatsoenlijke timelapse software - JPGs opslaan

Pagina: 1
Acties:

• J4s0n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-09-2023

J4s0n

Stop! Hammertime!

Topicstarter
Me helemaal suf gezocht, maar ik kan het gewoon niet vinden: software die om de x seconden een JPG of PNG van mijn webcam maakt en dat in een mapje gooit. Er is genoeg timelapse software die een timelapse kan maken, maar als die software na een aantal dagen vastloopt, ben je het hele filmpje kwijt. Dus ik heb liever dat software om de x seconden een JPG maakt. Dat achter elkaar plakken van de JPG's kan ik later wel zelf doen om er een filmpje van te maken.

Iemand enig idee? Liefst GPL uiteraard, maar als het echt een goed pakket is, wil ik er ook prima voor betalen. Heb vroeger "Willing Webcam" gebruikt die deze mogelijkheid biedt. Die kan echter geen HD resoluties aan. En ik heb een HD webcam.

Als iemand iets weet, ben ik er erg mee geholpen! Heb nu een zut test pakketten geïnstalleerd, maar so far zonder resultaat.

Man is a tool-using animal. Without tools he is nothing, with tools he is all.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
tilaphos iets voor je? Geen idee hoor, ken het niet, maar daar kwam Google mee op de proppen ergens op de 1e pagina.

• J4s0n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-09-2023

J4s0n

Stop! Hammertime!

Topicstarter
Die werkt niet echt lekker. Alle software die iets kan lijkt te zijn gecapped op 640x480 ofzo. Nogal vreemd.

[ Voor 9% gewijzigd door J4s0n op 18-02-2012 18:19 ]

Man is a tool-using animal. Without tools he is nothing, with tools he is all.