Het verschil tussen deze twee

Pagina: 1
Acties:

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-02 17:28
Zou iemand mij het verschil tussen deze twee routers kunnen uitleggen.

Ik heb het ziggo router/ modem, maar heb de router functie uitlaten zetten vanwege het slechte bereik.

De hercules HWNRI-300 Wireless Router (deze had ik nog liggen) is nu aangesloten en blijkt het te doen. De configuratie op de routerfunctie van het ziggo modem is me nooit gelukt, dus was eigenlijk in de veronderstelling dat het me wel weer niet zou lukken.

Daarom gisteravond de TP-Link TL-WR1043ND besteld, en deze wordt zo geleverd. Als er geen grote verschillen zijn stuur ik deze weer terug. Het probleem is dat ik door de bomen het bos niet meer zie, en niet goed weet waar ik moet letten.

Het gaat enkel om deze twee. Ik hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven.

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-01 13:19
Wat is nu precies de bedoeling van dit topic? Zit je met een vraag, een probleem? Wat heb je al geprobeerd om het een en ander op te helderen, etc?

• rened80
Wat zijn de belangrijke punten om op te letten bij deze twee routers. Dat is eigenlijk mijn vraag, en welke voldoet daar het meeste aan? Is het zo duidelijker?

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:58

Snuffel

Vroem!

rened80 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:07:
Wat zijn de belangrijke punten om op te letten bij deze twee routers. Dat is eigenlijk mijn vraag, en welke voldoet daar het meeste aan? Is het zo duidelijker?
Je post blinkt uit in onduidelijkheden.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Verwijderd

Voor mensen met jouw kennis hebben ze een winkel uitgevonden :) Misschien kun je aangeven wat je met de routers wilt doen? Een wireless netwerk opzetten? Dat kan met beide routers prima bijvoorbeeld.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36

Tazzios

..

rened80 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:02:
Zou iemand mij het verschil tussen deze twee routers kunnen uitleggen.

Ik heb het ziggo router/ modem, maar heb de router functie uitlaten zetten vanwege het slechte bereik.
router functie is wat anders dan draadloosnetwerk wat je vermoedelijk met slecht bereik bedoelt
De hercules HWNRI-300 Wireless Router (deze had ik nog liggen) is nu aangesloten en blijkt het te doen. De configuratie op de routerfunctie van het ziggo modem is me nooit gelukt, dus was eigenlijk in de veronderstelling dat het me wel weer niet zou lukken.

Daarom gisteravond de TP-Link TL-WR1043ND besteld, en deze wordt zo geleverd. Als er geen grote verschillen zijn stuur ik deze weer terug. Het probleem is dat ik door de bomen het bos niet meer zie, en niet goed weet waar ik moet letten.
Je hebt er nu dus 3 liggen waarvan de hercules momenteel ingebruik
Het gaat enkel om deze twee. Ik hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven.
zonder meer informatie kan ik alleen roepen de herccules lekker laten staan want die werkt toch.
Hoeveel pc/ vast draadloos/ internet gebruik/ aanvullende eisen(usb nas functie)

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Verbinding (Ethernet) 4x Ethernet 1Gbps vs 4x Ethernet 100Mbps groot verschil lijkt mij zo.

http://goo.gl/Lb6Y8

• rened80
Thanx Nivk
Pagina: 1